1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motosports

Discussie in 'Algemeen' gestart door letsbee, 11 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Shit ja man weer al uitgesteld. Eerst van nov/dec. naar maart en nu nog eens naar april. pfff.

2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tja dit was eigenlijk al langer bekend. Nu pas bevestigd. Ik snap eigenlijk niet wat het probleem is. Als de game maar goed is, al komt ie volgend jaar kerst pas uit.
    En ik ben dan in april jarig, leuk cadeautje dus:). Tegenover PS2-gamers hebben we geluk, die hebben nog vaker dit bericht gehoord van uitstel.

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    mij komt het niet zo goed uit want begin juni komt al GTA: SA.Als Forza pas eind april uitkomt heb ik net een keer 5 weken om Forza goed te spelen.

Dus ik hoop dat het begin april wordt want dan heb ik 2 maanden de tijd :)

4. HuntingDennis

HuntingDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    San Andreas komt pas uit eind juli begin augustus,

Dus je hebt 3 maanden om forza te spelen

5. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    10 juni komt GTA: SA uit. Tenminste, als hij niet wordt uitgesteld.

Och ja, wat boeit het, ik kan me makkelijk met 2 topgames vermaken als ik GTA ook nog zou kopen.

6. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
  7. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Vet, de ultieme PGR 2 track zit er ook in verwerkt: Nurburgring Nordschleife. :)

8. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Ja dat is al vanaf het begin bekend dat die er inzat :+

9. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, laat mij even mijn pleziertje hebben. ;) Ik lees niet alle info, want anders ben ik bang dat Forza zal tegenvallen (net als Halo 2 imo).

10. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Deze track heeft veel bochten 8) Daar zal ik wel wat moeite mee hebben, verwacht ik.

@qlimaxter
    Ik lees nooit alle info, waardoor Halo 2 Ubervet was. :D

Laatst bewerkt: 6 jan 2005
  11. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik las net in een andere draad dat de demo van FM bij OXM38 zal zitten. Is iemand die van plan te kopen? Ik iig niet, vind het blad nogal duur om alleen voor die demo te kopen. Misschien dat ik me nog bedenk als iemand anders de demo al heeft en hem super tof vind.

@Gryphon, als je die track al moeilijk lijkt, dan zul je het hele spel wel moeilijk vinden want dat zal niet de enigste track zijn met veel bochten.

12. 313 GT

313 GT blablabla

Leuk Bevonden:
    0
    hmm die tracklist is nou ook weer niet al te uitgebreidt, vooral amerikaanse circuits (terwijl der europese de mooiste en gaafste zijn) en maar 1 oval??? dat valt me wel tegen, of is dit nog niet de hele tracklist?

13. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie dat er toch rally circuits zijn. WIst ik nog niet. Hoewel je vaak dezelfde circuits ziet alleen dan een kortere versie. En ik denk niet dat er (heel veel) nieuwe circuits meer bij komen.

14. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Vooral met de auto's die in FM voorkomen is het juist top om op ovals te rijden. Ik vind de tracks wel een beetje minder als dit ze allemaal zijn. Ik had wel circuits als Sebring, Hockenheim, Silverstone en Monza erbij verwacht. Hopen dat ze er nog bijkomen.

Laatst bewerkt: 6 jan 2005
  15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik hoop dat de game een beetje een hoge moeilijkheidsgraad krijgt. PGR2 was op Platina al wel best pittig maar nog redelijk te doen(op sommige Cone Challenges na) dus van mij mag Forza nog wel iets moeilijker worden

16. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Hoop ik juist niet :p. Op NFSU2 en Dakar2 na, heb ik heel veel moeite met race-spellen op het hoogste niveau halen. Daarom kunnen ze het beste een pittig niveau voor jou een een redelijk niveau voor mij erin zetten. Ik hoop trouwens ook weer niet dat hij net zo makkelijk word dan NFSU2, want dan word het snel minder.

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik bedoel ook niet dat ze alleen een pittig niveau de indoen, maar onder andere. Dus gewoon easy-normal-hard-very hard ofzo

18. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, dat snap ik ook wel, maar als ze bij FM de Easy niet heel moeilijk maken en de Normal gewoon haalbaar.

19. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook niet dat ik die demo ga kopen . Maar misschien koop ik het toch en dan zal ik mijn spel-ervaring zeker delen.
    De auto's en banen zien er zeker goed uit..

20. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Misschien ga ik de demo wel kopen, maarja, binnenkort kan ik het geld ook wel gebruiken voor de complete versie van het spel. Op de site van Forza las ik April 2005 als release-datum. Is dat US of EU? Of beide? Ik mag toch aannemen dat de officiƫle site van FM het bij het juiste einde heeft?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina