Forza Motosports

Discussie in 'Algemeen' gestart door letsbee, 11 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hoe zijn de graphics, beter dan PGR2? Is er een hoog snelheidsgevoel en heb je een bumper-cam? Sorry voor de vragen maar ik ben érg nieuwsgierig, hehe :p
     
  2. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0

    Gast hoe vaak ga je nog vragen of er een bumpercam in zit. je hebt miljoenen vids gezien waarin een bumpercam wordt gebruikt. Ga niet vragen stellen om een nummertje bij je postteller te krijgen
     
  3. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Jongen doe rustig! Voor zo ver ik weet was er nog twijfel over een bumper-cam. Kom dan niet met een loze opmerking dat ik een "nummertje bij mmn teller wil". Hoe vaak heb ik gevraagd over die bumper-cam? Dit is de 2e keer, niet zeuren.

    Ben gewoon nieuwsgierig"Je hebt al zoveel vids gezien"; slaat ook nergens op. Ik heb hier een oude k*t pc waar die filmpjes niet tot nauwelijks op draaien dus NEE! Ik heb geen miljoenen vids gezien. Geen onzinnige dingen zeggen als je niet weet of het klopt of niet, slaat nergens op, kinderachtig hoor...

    Naja laten we het gezellig houden, ik hou erover op. Als je het bovenstaande begrijpt ok?
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Volgens de vids zit er een bumper cam in Forza. Dus neem ik aan dat de game die ook wel heft. Zo nou weer iets minder vechten :)
     
  5. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Ja sorry jongens voor mijn reactie, maar zo laat ik niet over mij gepraat worden hoe stom het ook klinkt. Excuses daarvoor.
     
  6. nickske

    nickske Xbox racelover

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, zoals je zegt. De xbox moet eerst een tijdje laten als je door de auto's heen scrolt vooraleer je de auto ziet die je selecteert.
    Mijn beste rondetijd met de ferrari uit de R-klasse is 1.14.6. Doet iemand beter hier?
     
  7. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar rijden de auto's (bijna) hetzelfde als PGR2? Want dan zou het niet echt een simulatie zijn!
     
  8. nickske

    nickske Xbox racelover

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    PGR2 heeft hier niets mee te maken met dit spel qua vergelijking. Vergeet dat maar. Eerder een Richard Burns Rally komt in aanmerking om te vergelijken van gameplay om maar een voorbeeld te noemen.
    Juiste snelheid voordat je de bocht aansnijdt is hier van belang!
     
  9. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    PGR2 heeft hier dus wél mee te maken, aangezien Forza door een aantal mensen van PGR wordt ontwikkeld...
     
  10. nickske

    nickske Xbox racelover

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel wel wat de gameplay betreft he.
     
  11. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Volgens een van dé mensen bij Bizarre Creations (makers van PGR2) die ik in September sprak op GameStars Live in Engeland, werkt er niemand van Bizarre Creations zelf aan Forza. Enkel wat mensen die laat in de ontwikkeling van PGR2 door Microsoft aan het team voor PGR2 werden toegevoegd, om extra auto's te kunnen modellen (3d artiesten) enzovoorts.

    Dat het spel dan ook wordt gezien als een update of doorontwikkeling van PGR2 vond hij zelf hoogst vreemd. Die mensen hebben totaal niet aan de echt belangrijke zaken van het spel gewerkt (physics engine, grafische engine, etc). Meer 'extra' werk. Hij vertelde het me, dus don't shoot the messenger!

    Anyway, als je met alle assist aan rijdt, zal het vast aardig op PGR2 lijken wat betreft rijstijl. Kleine tip, doe die assist eens allemaal uit (Traction Control, Stability Management, Brake Assist). Dat maakt het echt heel wat anders volgens mij...
     
  12. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Grappig. Dus de fans deze roddel in de wereld gebracht (dat Bizarre Creations aan FM meewerkt). :)
     
  13. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Deels werken ze mee. Een gedeelte van een gedeelte. Kortom het stelt dus niets voor. Het gaat erom dat ze dingen op hoesjes kunnen zetten als:
    "door de makers van PGR2"
    Dit klopt dus eingenlijk van geen meter, maar omdat PGR2 toch een zeer goede en leuke racer is, denkt men dat Forza ook goed is omdat het van dezelfde makers komt. Maar dit klopt dus niet!!

    1000x Gespamt *)*)*)
     
  14. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Nee is Microsoft zelf. Feitelijk hebben ze ook wel gelijk. Er hebben wat 3d artists en dergelijke van Microsoft aan PGR2 gewerkt. En die werken nu ook mee aan Forza. Er zijn wel iets meer 'connecties' tussen de 2 titels (worden beide uitgegeven door Microsoft Game Studios), ik las bijvoorbeeld ook in een interview dat de replays ongeveer hetzelfde zijn als je wat in RSC2 en PGR2 hebt.

    Het is natuurlijk marketingtechnisch sterk om naar een andere, goed ontvangen titel te verwijzen. De hele waarheid zullen we ook wel nooit perfect te weten krijgen. Maar het zijn dus geen mensen van BC die meewerken, en het is zeker geen aangepaste PGR2.
     
  15. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat klopt dus niet? dat FM zeer goede en leuke racer is/word
     
  16. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Ach, als je je door kreten als 'van de makers van' laat trekken, dat is gewoon de marketingmachine. Ik kijk heel erg uit naar de demo bij de nieuwe OXM, heb hem al wel gespeeld op de PUG en Gamexpo, maar dat was maar een half uurtje in totaal.

    Wat ik er voorlopig van kan zeggen is dat de graphics er beide keren top uitzagen. Het schademodel was ook goed, maar ik had dat toch wel iets 'heftiger' verwacht, dus dat je je auto wat sneller in de prak kon rijden. De physics en de gameplay waren bij de beide demo's dik in orde. Het was eigenlijk DTM2, maar dan beter.

    Alleen jammer dat de demo weer Laguna Seca als baan heeft, die heb ik wel eens gezien onderhand :+
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2005
  17. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja idd, die baan kunnen we onderhand wel dromen
     
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dat het van de makers is van PGR2. Dat klopt niet. Slechts een zeer klein deel heeft mee gewerkt, en zo te lezen nog niet eens aan de race ervaring zelf. Goede game het het ongetwijfeld worden.

    edit:/ Ik heb het idd beetje wazig verwoord :eek:
     
  19. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ah, zo zit dat, daar heb je idd gelijk in. Als ik je post goed nalees, dan snap ik het ook wel, maar met een soort van kater lees je het wel eens verkeerd :p
     
  20. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    schademodel? Wat betekend dat?
    Ik heb het vandaag nog geprobeerd, en met 190 km/u tegen de van rails rijden kan gewoon zonder dat er ook maar iets gebeurt. Het mag dan wel de demo zijn maar toch.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina