Forza Motosports

Discussie in 'Algemeen' gestart door letsbee, 11 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Net even de demo gespeeld!

    Damnz wat een geweldige game is GTR!! :cool:
    Het geluid is prachtig en zo realistisch! _O_
     
  2. Shammo

    Shammo Ik in dat pak

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de demo al uit ??? Ahja bij OXM UK zeker, kga hem morgen halen !!
    Forza wordt een topper ongetwijfeld :p:p
     
  3. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Als de demo al uit is (heb niet zo goed opgelet), dan kan ik dus naar de tijdschriftenhandel gaan om het blaadje op te pikken (en er een flinke zak geld achter te laten). Of is de demo alleen nog maar in engeland uit en binnekort in NL?
     
  4. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Filmpje van dat stuurtje zag er trouwens gaaf uit. Eindelijk eens Force Feedback, en een stuurtje mét headset support!
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Het blad is sinds 30 december in Engeland uit, maar komt hier pas 2/3 weken later in de winkel dus ik denk dat je beter volgende week beter kunt gaan kijken
     
  6. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat laatste klopt niet, je bedoelt dat er geen PRO-Sim mode op de console is. En niet op de Xbox nee, wel op de PS2 :) Inderdaad om die eerdere reden die jij gaf. Maar na veel 'weerstand' vanuit de hoek van Xbox bezitters die die optie misten, is hij er voor de PS2 wel ingelaten.

    /edit: oh en over die Forza demo bij OXM UK. Hij zit eraan te komen, maar elke keer hoor ik in de winkels "morgen". En dan is hij er niet. Omdat de groothandels met Kerst-nieuwjaar dicht zijn geweest duurt het allemaal extra lang :'-(
     
  7. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Rivanov doelt op de demo van GTR _0/
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Inderdaad, maar om ontopic te blijven zal ik daar niet langer over door gaan! :)
     
  9. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
  10. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Geweldig, uit het webquad interview:
    Question 8: How about the pits? Will this game offer tire changing and refueling during pits?

    Dan Greenawalt: Yes, the game features full pit stops with limited repairs, tire changes and refueling.

    GEWELDIG, de game kan nu al niet meer stuk :9

    /Edit, nog meer leuks:
    Question 9: How will the wear on tires affect gameplay? And, to what degree can tires get damaged?

    Dan Greenawalt: Tires wear very realistically. We based all of our tires on real world tire data we received from Toyo and other tire manufacturers. Tire heat, pressure and wear are very realistically modeled. Tires can be extensively damaged.

    Met andere woorden, om echt te kunnen winnen moet je haast wel pitten, yummie :)
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2005
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Tenzij je in de career mode, net als bij DTM2, maar een stuk of 4 rondjes per race moet rijden :mad:
     
  12. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    als ik verschillende filmpjes kijk zie ik toch echt geen zichtbare schade

    kunnen mensen mij vertellen die de demo hebben tot hoe ver het schademodel nu in elkaar zit!
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    In de demo zit ook nog niet het volledige schademodel, maar alles kan straks kapot aan je auto.Er zijn ook wel een paar filmpjes waar dit goed te zien is (weet helaas zo snel de URL's niet meer)
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2005
  14. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoewel ik wel benieuwd ben naar de uitwerking van het schademodel, verwacht ik er niet teveel van. Anders gaat het tegen de tijd dat FM uit is alleen maar weer tegenvallen als het allemaal niet stuk kan. Het is bovendien (één van de) eerste spellen waarin de schade invloed zal hebben op de prestaties van de auto, dus of het goed zal zijn verwerkt betwijfel ik een beetje.
     
  15. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    in gta 3 heeft de schade ook invloed
    en in mm3 ook
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    En bij dtm2 ook (om even een verlijkbaar voorbeeld te geven :+)
     
  17. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    het schade vind ik juist wel belangrijk (zeker voor de replay! ). Het was ook een van de redenen waarom ik Sega Gt Gauw saai vond! (het is geen slecht spel hoor)
     
  18. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, ik zei toch ook "...(één van de) eerste spellen...". Alleen vind ik het in die spellen matig uitgewerkt, dus verwacht ik ook geen spectaculaire uitwerking in FM. Misschien is de techniek er nog niet geavanceerd genoeg voor.
     
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Schade voegt idd erg veel toe aan een game. Je gaat veel beter opletten. Bij sega gt had ik nog wel eens de neiging, om gewoon beukend te winnen. Als je dit bij Forza doet, zou je elke ronde moeten pitten om nog een beetje auto over te houden. En natuurlijk kijken tot hoever je auto stuk kan is ook altijd gegarandeerd plezier :)
     
  20. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop ook dat je reparatiekosten hebt :) Was altijd wel leuk bij carmageddon. Dan ben je gewoon blij als je zonder schade de finisch haalt
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina