1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motosports

Discussie in 'Algemeen' gestart door letsbee, 11 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, maar hoe willen ze dat in de Overall Rankings dan doen? Want dat is dan ook weer afhankelijk van het aantal races...
     
  2. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    Hebben jullie nou allemaal de demo al van OXBM? Want ik kan hem hier in de buurt nog helemaal niet vinden :confused:
     
  3. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat hoeft niet, en daarom is het systeem van Rallisport Challenge 2 ook zo goed. Je krijgt b.v. 1000 punten als je eerste staat op een baan, en bv 200 punten als je 1000ste staat op een andere baan. In de overal ranking worden de punten bij elkaar opgeteld, en krijg je een heel goed beeld van degene die het beste is op alle banen.
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Die komt nog binnen als het goed is.
    Niet dat ik abbonee ben maar ik ben nu abbonee op de Power Unlimited.
    Had moeten kiezen tussen xboxmagazine of PU..
    Koos de PU omdat ik dat wel grappig vond.
    Maar sorry voor het offtopic moderators.
     
  5. chief persia

    chief persia Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    het lijkt me echt een vette game. en zeker omdat hij live gaat. dat is niet voor gran turismo 4, dus daar moeten we trots op zijn vin ik:p ja tog
    ik ga hem zowieso kopen
     
  6. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik kan hem helaas niet l!ve, want ik heb geen live. Jammer aan de ene kant, maar beter voor mijn sociale leven en nachtrust denk ik. Zou hij ook op Xbox-connect kunnen? dat heb ik TZT voor elkaar
     
  7. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat is dan wel weer goed.
    Is er al bekend wat voor systeem er komt, of moeten we wachten op de game zelf?
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Aangezien er System Link inzit kun je hem via XBC spelen :)
     
  9. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Haha, mooi. Nog een extra reden om zo snel mogelijk XBC te nemen. Hopen dat er nog vele xbw-ers het ook doen :D
     
  10. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat er in de pu nog nieuwe dingen over Forza?? zag op de site dat er een special report instond.
     
  11. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk dit.

    Dit is van GT4 waarin de Nürburgring wordt gereden in 5:25. Ik heb nog nooit zo'n gevoel voor snelheid in een spel gezien. Dat geluid is al helemaal net te geloven goed. Damn... Als Forza dit kan evenaren ga ik persoonlijk een kroon op het hoofd zetten van de mannen die aan Forza werken.
     
  12. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Nou, dan ga ik persoonlijk met je mee.... Damn, wat ziet dat er goed uit _O_
     
  13. Vens

    Vens stoer!

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat tunen in forza is te gaaf natuurlijk, maar waar het om gaat is het racen. Als ze dit kunnen evenaren of zelfs kunnen overklassen dan hebben ze erg goed werk geleverd.
    *overweegt de aanschaf van een ps2:p*
     
  14. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    De demo zit bij OXM, het engelse blad. Niet bij XBM (nederlands).
    Ik heb de demo, zie daarvoor een paar pagina;s terug.
     
  15. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe daar zat ik ook al aan te denken. Ik denk eigenlijk niet dat Forza hier overheen gaat. Die trillingen in de auto en het geluid ontbreken gewoon bij Forza. Het geluid in Forza vind ik te statisch en de auto's lijken wel hovercrafts, zo smooth gaan ze over het wegdek.
    Ik vind Forza eigenlijk iets teveel op PGR2 gaan lijken als je op uiterlijk af gaat.
     
  16. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Wat is er dan mis met het uiterlijk van PGR2? Oké misschien zijn de omgevingen niet al te levendig en ziet alles er een beetje grijzig uit (in Gotham). Verder niks mis mee toch? Verder ben ik het wel eens met wat je zegt over het "hovercraft-achtige" dat de wagens in Forza lijken te hebben.
     
  17. Vens

    Vens stoer!

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij zegt niet dat er iets mis is met het uiterlijk van pgr2. Ik vind pgr2 er iets minder realistisch uitzien, vergelijk het maar is met die trailer die Luc E. Fer postte. Er zit een stijlverschil in en forza lijkt dezelfde stijl te gaan hebben als pgr2. Persoonlijk vind ik die gt4 trailer mooier dan het mooiste van ik tot nu toe van forza gezien heb.
    Hoe is het tunen geregeld in gt4, gaat dat nog hetzelfde als in voorgaande delen?? Dus op de manier van je parts upgraden?
     
  18. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Vens

    Vens stoer!

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    nog een punt waar gt4 forza verslaat: Het aantal auto's. Het vette van de gran turismo franchise is dat er ook gewone auto's in zitten die je elke dag ziet rijden, zoals een fiat punto oid. In Forza zitten, naar mijn weten, alleen maar snelle, meer exclusieve wagens. (correct me if I'm wrong)
     
  20. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Daar ben ik het volkomen mee eens. Echt leuk in Gotham vond ik het om in de Seat Leon en Ford Focus te rijden (alhoewel zeer snelle versies van het type), omdat je deze ook in het verkeer tegen komt. Lekker scheuren met leuke burgerbakken :p. Wat ook leuk is aan PGR2 en zeker aan GrandTourismo is dat er oldtimers inzitten. Jammergenoeg niet in Forza. Genoeg negatieve opmerkinkjes over Forza ;)

    Release Forza op 1 April?! _O_ Meesterlijk droog om dan een spel uit te brengen.
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina