1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motosports

Discussie in 'Algemeen' gestart door letsbee, 11 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je in NFSU 2 de mogelijkheid om burnouts uit te voeren. Die vallen in het niets met de komst van FM. Dit is pas een burnout:

    [​IMG]
     
  2. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0

    Gefeliciteerd je had zojuist de 1.000e post in deze thread :+

    Burnouts trekken lijkt mij ook wel wat jah.
     
  3. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    American Muscle _O_
     
  4. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes, ik had de 1000e post! ;)

    Hier overigens nog een screen waarin duidelijk wordt dat er ook in de nacht kan worden geraced (had alleen nog screens gezien waarin het overdag was).

    [​IMG]
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik heb Le Mans auto's zien opstijgen die minder hard gingen. Ook op een recht stuk.
     
  6. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, alleen op online gebied en op tuning wint Forza het misschien. Maar op puur gameplay gebied (het racen zelf), geluid en zelfs de graphics lijkt Gran Tourismo 4 het te gaan winnen...
     
  7. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat filmpje zag er toch wel heel erg vet uit joh, dat is pas snelheidsgevoel
     
  8. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    w00t _O_

    Lijkt me vet om de Ferari Enzo total loss te rijden *)
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dat plaatje ziet er echt anders uit dan de PGR 2 reeks, Die Enzo lijkt hier net een ingevouwen exemplaar van de PGR versie. Beetje een maffe screens al zeg ik het zelf
     
  11. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Wellicht dat daar nog aan wordt gewerkt. Zojuist had ik de special report in de PU gelezen waarin staat vermeldt dat Forza Motorsport verre van klaar is. Ik zou er niet vreemd van opkijken als Forza Motorsport nogmaals wordt uitgesteld, omdat Microsoft heeft gezegd het spel niet te willen rushen en deze pas released wanneer het écht af is.
     
  12. D. Dwight

    D. Dwight Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    De graphics van Forza zijn wel dik in orde zo, maak ik mij geen zorgen meer over nu. (Behalve dan dat het iets levendiger zou kunnen> Nu nog de gameplay. Gezien de filmpjes is dat al geweldig. Het snelheidsgevoel is goed vind ik, alleen het haalt het niet bij GT4. Maar de vraag is, is dat erg? Forza is eenmaal een ander spel, gemaakt door andere developers. Je kunt dus niet hetzelfde spel krijgen en dat is maar mooi ook. Verder verwacht ik ook dat Forza nóg een keer uitgesteld zal worden om het helemaal af te maken. We wan't Forza :p
     
  14. NDY

    NDY Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Blanqua, er zitten wel classics in Forza. de meeste uit PGR 2 geloof ik en ook nog enkele andere. Die nieuwste screenshots zien er in ieder geval erg goed uit. Ik vind het persoonlijk weinig zinvol om Forza met GT4 te vergelijken. Ik ben er redelijk zeker van dat ze alletwee fantastisch zullen zijn. Twee droomgames op komst! (Misschien wel 3 als we Enthusia erbij rekenen).
     
  15. D. Dwight

    D. Dwight Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las net

    "Iets waar Microsoft graag reclame mee maakt is het aanwezig zijn van merken als Ferrari en Porsche, maar ook de uitgebreide online mode. Er is nog niet veel bekend over het hele online gebeuren, maar de makers beloven dat het groots gaat worden. Natuurlijk zul je met je eigen bolide tegen anderen kunnen racen, maar je naam zal ook terecht kunnen komen in één van de 1700 leaderboards. Je zult ook clans of carclubs kunnen opzetten waarmee je je eigen races en evenementen kunt organiseren. Het is zelfs mogelijk een club te maken die gespecialiceerd is in één type wagen, zoals bijvoorbeeld de Ferrari 355 club. Dit is alleen nog maar de top van de ijsberg. De uiteindelijke online mode zal gewoonweg enorm worden. "

    dit lijkt mij echt super, een car club. Ik hoop ook dat ze iets verzinnen dat je andermans wagens mag beoordelen op uiterlijk (stickers, spoilers, velgen, enz...) zodat je een cijfer krijgt. 8)
     
  16. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    was al bekent, maar car club is idd een leuke optie
     
  17. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klinkt goed, Sega had op de dreamcast dat Ferrari 355 spel.
    Daar had je ook online scoreboards voor allerlei verschillende delen in het spel.
    Bijvoorbeeld een ranking met alleen automatic transmission, van alles eigenlijk.
    Hoop dat dat hier ook bijzit, zou ik erg tof vinden.
     
  18. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat er wel inzit is dat je zelf auto's kan maken en tunnen en dan weer kam door verkopen. Dus als je crap ben in custumizen dan kan je er altijd een kopen van een ander. Zo kun je ook een rep op bouwen.
     
  19. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    weet niet of het hier was gemeld, maar de PU zei dat FM voor zover ze em hadden gespeeld, qua controls bagger was. Het scheen gwoon niet lekker te spelen.. gelukkig zijn ze daar nog mee aan 't werk. Het tunen enzo scheen al wel uitstekend verzorgt te zijn. Maargoed, dit was de mening van de PU he :)
     
  20. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier nog wat screens die dit weekend zijn vrijgekomen:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Ben wel benieuwd in hoeverre die sticker combinaties gebruikt kunnen worden. Ik las in de PU iets over de groote die je kunt wijzigen, maar dat je (helaas) niet je eigen stickers kunt ontwerpen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina