1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motosports

Discussie in 'Algemeen' gestart door letsbee, 11 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.275
    Leuk Bevonden:
    2.946
    als dat schademodel zo mooi word O-) kwijl _O_
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Cole Trickle Heeft hem :) ik had der laatst een topic over gemaakt over dit blad (OXM 38 ) hij vond het onnodig omdat hij zei dat het binnenkort zou uitkomen (2 weken geleden topic gemaakt ofso maar dat maakt nou allemaal geen fluit meer uit :p) Maarjah hij heeft hem dus en hij was er niet zo onder de indruk van, dus of dit goed spel word is nog maar tebetwijfelen. (kan ook aan mening liggen maar hij weet wel wat van Race Games af (dacht ik zo :))
     
  3. Underdog

    Underdog Only Community

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die demo een paar keer gespeeld maar ik vind het wel een behoorlijk moeilijke besturing. Wordt dit nog in de originele versie aangepast of blijft t zo? Ik liep een ronde achter op de anderen. |:-
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Als je de PU leest zie je dat dat nog word aangepast (of juist niet, weet het zo niet prcs, Staat wel wat over in de PU) naja als je arcade gewend bent is moeilijk (het zelfde toen ik DTM 2 speelde, slingerde de ene grindbak in de andere uit.
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Mooi uit gewerkt is het zeker, maar het wordt pas "goed" uitgwerkt, als de auto zich totaal anders laat sturen in zo'n situatie. Maar het is iig een meesterlijk shot _O_
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Maar dat hoeft niet persé aan het spel te liggen, kan ook aan de bestuurder zelf liggen! :+

    No offence.. :cool:
     
  7. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan kloppen, de PU had er (volgens mij) als verklaring voor dat je in de demo direct al die racemonsters krijgt en dat je in het uiteindelijke spel daar spelenderwijs mee om moet gaan. In de demo krijg je dus gelijk iets lastigs voor je terwijl het in het spel wordt uitgelegd en aan je wordt geleerd.
     
  8. D. Dwight

    D. Dwight Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demo ook gespeeld (gameexpo) en ik liep ook 1 of 2 ronden achter. Het licht niet aan de besturing en zeker niet aan de bestuurder :D maar je moet gewoon ff wennen. het is geen arcade race game dus je moet echt oefenen om vatsoenlijk te kunnen rijden.
     
  9. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    En dat is maar beter ook, want we komen om in de arcade achtige race games :) Eindelijk een game die heel erg goed wordt. Moet ik wel zeggen dat DTM ook erg goed is trouwens.
     
  10. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.275
    Leuk Bevonden:
    2.946
    Dus als Forza Motorsport 2 uitkomt, kan ik eindelijk een beetje fatsoenlijk met deel 1 omgaan :9 ... ;)
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2005
  11. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    Tijdschriften zaken krijgen ze meestal dindsdag of donderdag maar het zal wel volgende week worden dus :mad: Ik heb em dus gvd nog steeds niet :'-(
     
  12. nickske

    nickske Xbox racelover

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem al meer dan 2weken hier liggen. Ga gewoon eens kijken in een international press shop (meestal alleen in de grote steden te vinden) daar verkopen ze hem al sedert 1 januari.
    Op de cover heb je de Mclaren F1 SLR staan en het is uitgave nr.38. jan 2005.
     
  13. nickske

    nickske Xbox racelover

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt. In het begin had ik het ook tamelijk lastig om op de baan te blijven.
    Na een tijdje leerde ik de track beter kennen en de bochten inschatten en natuurlijk ook aan de besturing wennen.
    Nu loop ik gemakkelijk tot meer dan 15sec uit op de tweede.
     
  14. D. Dwight

    D. Dwight Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Kenneth


    Dat licht natuurlijk aan jou skills :D
    ik was burnout 3 gewent toen kreeg in PGR 2 en toen moest ik oo ff wennen aan pgr2 maar dat was na een dag wel voorbij hoor :D
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2005
  15. D. Dwight

    D. Dwight Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij de demo nu al dan?? :eek:

    sorry ik las niet goed |:-
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2005
  16. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    De demo die bij het blad zit is best goed, alleen is het wel ff enorm wennen voor mij om die auto's op de baan te houden. Een verklaring die de PU gaf was dat er wat moeilijk bestuurbare auto's in de demo zaten. Ik vlieg echt elke bocht eruit als ik niet met slakkentempo rijd. Maar eerste indruk is best goed, ziet er allemaal goed uit. Kga van het weekend maar is me tijd ervoor nemen.
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Rij je auto is helemaal kapot, en maak dan is een foto :) (of is het schademodel nog niet helemaal uitgewerkt in de demo? Las ik eerder in deze draad)
     
  18. nickske

    nickske Xbox racelover

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de bocht goed afremmen (iedere bocht van buiten leren qua snelheid helpt), de bocht langzaam insturen (dus geleidelijk aan) en op de juiste moment bij het uitrijden van de bocht gas bij maar dan ook afhankelijk in welke versnelling je zit en als je assists on of off staan langzaam gas opdrijven. Dit zou moeten helpen om heelhuids door de bocht te komen.
    Wanneer dit lukt je snelheid proberen op te drijven in de bochten.
    Na een tijdje moet dit zeker lukken al is het met de assists op off toch wel heel moeilijk om de bocht op een hoge snelheid proberen in te sturen.
    Je zal het wel merken.
     
  19. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.275
    Leuk Bevonden:
    2.946
    zo wil ik een race game hebben.. erg realistisch _O_
     
  20. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Zeker! Heb er zo'n zin in. Ik vond DTM2 al een verademing (niet negatief bedoelt) na PGR2. Nu Forzo nog realistischer is dan DTM2 kan ik niet meer wachten! Sorry voor deze nutteloze post....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina