Forza Motosports

Discussie in 'Algemeen' gestart door letsbee, 11 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Kijk, dit beloofd heel wat _O_
    Maar zoals het artikel al in het begin zegt: "How do we know this? Well, the developer told us so and frankly, we’re inclined to believe it."
    Eigenlijk is het dus een mooi marketing praatje dat zich nog moet bewijzen....
    Toch heb ik goede hoop dat deze game samen met Halo2 mijn winter één van de beste van de laatste jaren zal maken ;)
     
  2. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Klinkt erg goed... Wat komen er toch onwijs veel goeie games uit de laatste paar maanden van dit jaar / begin volgend jaar
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    mij lijkt het een best seller;)
     
  4. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    'zow ik heb geld nodig!! Eerst Fable, dan Halo2, Juiced, KotorII, Forza motorsports
    dus wees gul en stort op giro ****. Voor deze XBM lezer is het misschien te laat, maar andere kunt u nog redden!
     
  5. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    lol :D
     
  6. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    ik zou echt juiced niet kopen!
    zo´n schijt game ( sorry voor taalgebruik)
     
  7. Phantom LG

    Phantom LG Just Relax and Play

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik denk niet dat Juiced zon slechte game is, hij is toch best goed beoordeeld en volgens verdient de game dat ook.
    Ik heb wat filmpjes gezien (helaas nog niet gespeeld) en het zag er toch heel erg stoer uit:p

    Maar wel zeker is dat ik dit spel ga kopen (Forza Motorsports), ik vond bij NFSU het tunen al supervet, maar dit wordt het neusje van de zalm. Alles kun je dus veranderen en niemand kan dezelfde auto hebben als jij. Heerlijk gevoel lijkt me dat.
     
  8. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan je pas zeggen wanneer je de game gespeeld hebt. Ik ga er ook geen 60 euro aan wagen, maar het lijkt me geen slechte game.

    Forza Motorsport wordt denk ik wel beter dan Juiced. Al is het alleen maar omdat Forza Motorsport een Xbox Only game is. Op die manier halen de makers het maximale uit de Xbox en is de game hier compleet op afgesteld. Juiced is gemaakt voor een multiplatform, waardoor bijvoorbeeld de graphics een stuk minder zullen zijn dan in Forza Motorsport.
     
  9. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    ik heb em gespeeld
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.742
    Leuk Bevonden:
    1.940
    beste wel nuttolose post |:-

    als je zou vertellen wat je er van vond(en waarom)dan zouden we er nog wat aan hebben :)

    _0/
     
  11. Redje

    Redje Mafketel 1ste klas

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Loopt Forza op 60fps of net als PGR2 op 30fps??
    Wat ik een paar maal tegen kwam is dat Forza op 30fps zou lopen :mad:
     
  12. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb Juiced ook ff gespeeld (demo bij XBM) en het valt opzich best mee. Je moet de handrem niet aanraken, dan spin je direct, maar ik denk dat in dit soort spellen de "standaard" auto's altijd wat lastig sturen, anders hoef je hem ook niet te tunen.... (er moet natuurlijk wel wat te verbeteren zijn met al je nieuwe onderdelen).

    De auto's voelen goed aan, de "feel" zit ergens tussen DTM2 en PGR2.

    Maargoed nu weer terug naar Forza....
     
  13. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil forza zeker hebben....alleen weet ik niet of ik er goed aan doe,er komen zoveel racegames uit dit jaar dat ik niet weet welke ik wel of niet zou kopen...achja,ik koop ze allemaal wel:9
     
  14. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik ik over al lees is dat forza op 30 fps loopt.

    Om het probleem van insturen en dergelijk op te lossen pollen ze 3x zovaak naar je controler. OMdat op te lossen. Is een beetje technisch en dit stond in een interview van de XBM 2 maanden geleden. Daar staat uitgelegt hoe en wat.

    Maar gt draaid ook niet op 60 fps
     
  15. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Ach nou, ik vond PGR 2 ook prima lopen. En als dat 30 fps was dan zul je mij er niet over horen klagen als dat bij Forza ook zo is.
     
  16. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Je merkt de 30 fps vooral als je vanuit een andere (race) game (met 60 fps) naar PGR2 gaat. Dan loopt het beeld wat schokkerig. Maarja daar merk je anders niks van.
     
  17. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind pgr2 een beetje sloom ivm burnout 3. Nou is dat uiteraard een extreem voorbeeld, maar een beetje meer snelheid mag er wel inzitten. Hoop dat dat met Forza wel het geval is.
     
  18. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    PGR 2 voelt soms idd wat langzaam aan, maar ik heb me er nooit echt aan zitten ergeren ofzo.
     
  19. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo hoe kun je nou een over de top arcade racer vergelijken met een semi sim of een sim als forza. niet alle auto rijden 300km
     
  20. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo, LEZEN, er staat "extreem" voorbeeld.

    Er mag wel een BEETJE meer snelheid inzitten. Ik heb het niet over de besturing, dus sim of arcade noem ik helemaal niet. Het gaat om de snelheid in het spel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina