1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motosports

Discussie in 'Algemeen' gestart door letsbee, 11 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    nee vor mij hoeft er niet meer snelheid in te zitten. ik wil een game waar ik de zelfde tijden mee kan rijden als met een echte auto. Realisme heet dat mensen zijken GT daar ook mee of is niet snel nee. In welke wagen rij je. Als met auto x de baan in het echt in 2 min gereden moet worden moet dit in mijn spel ook. dat is een deel van het realisme als je in een auto zit en je rijd 100 heb je toch ook het idee dat je je als een slak verplaats.
     
  2. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    dat hangt er vanaf. rijd je op een circuit of een hele brede weg dan lijkt 100km idd als een slak.

    is het heel smal, dan lijkt 100 km toch best iets harder dan een slak.

    verder wordt zo vaak het woord realisme gebruikt mbt gt of forza.

    ik denk dat 80% van de mensen nog nooit zelf auto hebben gereden (merendeel zijn toch kinderen wat hier rondloopt) en van de resterende 20% heeft daar weer 99% van nog nooit ECHT geraced. dus wat is realisme.........ik kan het in ieder geval niet zuiver beoordelen. Ik weet wel dat burnout 3 niet realistisch, maar of GT realistischer is dan Forza?
     
  3. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo het is een spel dus nooit te vergelijken met het echte werk ik mis g krachten
     
  4. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    je hoeft niet iedere keer gedag te zeggen. ik weet dat je er bent.

    precies. het is nooit te vergelijken met het echte werk, dat is dus precies wat ik ook zeg. ik wijs er alleen op dat het merendeel dat wel vindt.
     
  5. Redje

    Redje Mafketel 1ste klas

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind PGR2 best snel, maar dit komt waarschijnlijk omdat PGR2 mijn eerste game voor de Xbox was, daarvoor had ik bijna alleen PC sims gespeeld.
    BO3 is natuurlijk veel sneller maar je rijdt dan ook 300kmph+ bij PGR2 rij je meestal rond de 150. Ook heeft B03 effecten zoals motion blur enzo.

    Dat PGR2 30fps zag ik wel gelijk, het is gewoon minder smooth. (Dan dat ik gewend was op de PC). Dus ook al gaan ze de controller 3x pollen per sec dan blijft toch de fps gelijk. Niet echt een super oplossing imho.
    Er zijn wel meer games die 30fps hebben, geloof ook Splinter Cell en Halo maar zeker bij SC is het niet merkbaar omdat de aktie minder snel is.

    Als de game goed is zal het me zeker niet weerhouden om Forza te kopen, PGR2 is bij mij de meest gespeelde game.
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2004
  6. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    eigenlijk toch een beetje vreemd dat forza 60 fps haalt en gt4 60 fps terwijl ze grafisch er allebij toch heel goed uit zien, gt4 nog iets beter vind ik zelfs..
     
  7. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    nee forza is 30 fps en GT haalt zeker de 60 FPS niet
     
  8. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Dan heb je denk ik verkeerd gekeken want Forza ziet er toch wel 100x beter uit. De ingame filmpjes van GT4 zien er niet zo geweldig uit. Die van Forza worden denk ik wel iets beter dan die van PGR2 en dan zien ze er dus al beter uit dan GT4.
     
  9. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    gt3 haalt 60 fps en gt4 ook, pholyphony (de ontwikkelaar) flikt het toch maar weer. ;)
     
  10. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    pgr2 ziet er mss beter uit dan gt3, maar niet als gt4
     
  11. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    nou sorry als jij mij ingame filmpjes kan laten zien dus geen replay beelden dat het er beter uit ziet en zonder dat er 50 m voor mijn neus een gebouw uit het niets verschijnt haalt gt 4 het niet bij pgr2 of forza
     
  12. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Hahahahha Mr heeft geen bril op? Weet je hoe GT4 eruit ziet als het in een ps2 zit en al de mooimaak hardware eruit is?
     
  13. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0

    mooimaak hardware?
     
  14. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja ik weet niet hoe het heet maar bij allemaal screenshots enzo heeft Konami of wie het ook maakt een soort hardware gebruikt waardoor het mooier eruit ziet. Als je GT4 nu dadelijk echt speelt dus de sp dan kun je het verschil zien.
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik weet niet hoe GT4 eruit ziet wanneer deze in een orginele PS2 zit, jij wel?
    Ik heb geen van de eerder genoemde games nog gespeeld, dus ik zou het niet weten en ergens denk ik dat jij de games ook nog niet hebt gespeeld. Even afwachten dus lijkt mij. See it, play it and then judge it.
     
  16. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL, bedoel je de resolutie verhogen? Dat doen ze bij Forza en PGR2 ook hoor.... ;)
     
  17. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Net als MS doet met Forza. Het is niet zozeer liegen, het is namelijk gewoon shots maken via een andere manier dan via de Xbox of PS2 zelf. Het is geen echte in-game shot, bijvoorbeeld.
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Idd wordt er vaak gebruik gemaakt van opgevoerde consoles om het er wat mooier uit te laten zien dan dat het daadwerkelijk is. Ik denk ook dat GT4 het op grafisch gebied niet zal redden compared to die andere 2, maar het verschil zal echt niet wereldschokkend zijn denk ik zo..
     
  19. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Weet ik dat ze dat doen maar ik heb het over PGR2 en GT4. Daar is PGR2 mooier. Ik heb GT4 sp al gezien bij zo'n versie die eerder uit was gekomen en daar zie je het verschil beter.
     
  20. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Die versie van GT4 prologue is een versie van meer dan een jaar oud....GT4's physics en graphics zijn er ondertussen weer goed op vooruit gegaan... ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina