Dat komt doordat dit zo'n gratis iets is, ik kon ook lycos doen, die geeft geen pop-up maar daar zijn de mogelijkheden te beperkt
Kijk eens op www.webreus.nl, daar heb je voor 15 euro een jaar lang een nl domein met goede eigenschappen.. Ik heb daar al een domein lopen nu, en peslive gaat waarschijnlijk binnenkort ook over.
laten we anders maar eerst ff gaan kijken of alles een beetje aanslaat en dan kunnen we als nog een paysite nemen toch? En trouwens Ormagon zijn de polls uitslagen al bekend?
o ok ik had vandaag nog niet op de site gekeken. Jammer vd motto ik denk dat het te lang is voor op de cars. Ik wil trouwens nog een maatje opgeven voor de clan zijn gamertag is deggeroni, en hiji is ook helemaal gek van racen. THnx.
Wat kan hij dan zelf doen? En wat vinden jullie van een gedeelte waar informatie over alle members staat? Dat jullie naam en leeftijd ook opgeven, en eventueel een foto. Dan zorg ik dat je onder memebers iedereen kunt aanklikken enz.
-Zichzelf aanmelden voor "team xbw" -Lijkt me opzich wel leuk, maar moet eerst maar zie of dit een echte clan word.
jah maar de regel is alleen xbw leden dus laat hem dan hier iets posten anders gaat het xbw gevoel weg
ik moet tog zeggen wat een afgezaagd motto zeg... ik vond die andere van if you have everything under control you aint going fast enough.. 100 keer beter
Dat as blijkbaar niet iedereen met je eens @n.e.r.d dat ben ik helemaal met je eens, het moeten wel XBW members zijn, dat is de eerste regel, als hij een beetje actief is op XBW kan hij meedoen. Anders wete nwe allemaal nog wel iemand die ook wel mee wil doen
Ik weet het niet hoor gappie maar ik ben lid van xbw, en forum is toch om ideen te delen? of heb ik het mis? En omdat niemand hier bijna ideen deelt met onze clan leider. Dacht ik ik help die goeie jongen ff. _0/
Als je maar bij 1 carclub kunt dan schrijf ik me bijdeze uit deze carclub, aangezien ik ook bij de PESLIVE carclub zit. En aangezien ik daar medeoprichter ben (van de carclub) schrijf ik me uit deze carclub! Ik hoop jullie begrip hiervoor.