Bedankt voor het begrip Ormagon! Als je in meerdere clubs kon was ik ook zéker gebleven. Maar de PesLive club gaat voor..
Als die gast op regelmatig op dit forum komt, dan mag hij erbij. Maar als hij nooit op dit forum komt, dan niet. Want deze club is echt uitsluitend voor XBW leden!
laat hem hier iets typen in deze thread ik vind dat hij dat zelf moet doen en als de club dan al vol zit heeft hij pech
jullie moeten ervoor zorgen da je soort logo hebt voor je club, en da iedereen dat op z'n dak of zijkant heeft staan ofzow, en iedereen een nummer heeft. helaas kan ik er niet bij, omdat ik geen live heb . offtopic: hoop dat dat met xbox 2 zal veranderen, omdat ik had gehoord dat je dan geen creditcard nodig hebt, of dat je gratis versie kon krijgen. maar dat weet ik nie cker. ik blijf hopen.
*Kuch* De eerste rivalen zijn al uitgekozen. BTW voetballers kunnen niet racen volgens mij heeft iedereen uit het Nederlands Elftal zijn auto al eens in de prak gereden
Ik weet nog wel wat, meer opvulling reclame maken voor Xboxworld etc. gewoon zo mooi als de frontpage van Xboxworld.
ik zit echt heel krap dus kan wel ff duren voor ik überhaupt het spel heb, maar kan ik me vast inschrijven? ik heb nog webruimte ook BTW
Er is nog wel ruimte hoor, maar als het echt te druk word, dan is de lol er van af, daarom het limiet van 25. Al vind ik 25 ook erg veel, zeker als je een hecht groepje wilt vormen. Maja...we zien het vanaf 13 mei wel, of zoals sommige geruchten gaan misschien ?morgen? al
Meestal hebben winkels het spel een paar dagen van tevoren dus je hebt kans dat je um morgen al ergens kan vinden. Ik ga in ieder geval wel rondzoeken.
Licht eraan waneer er geleverd word. Bij de Bart smit (en volgens mij bijna alle winkels) wordt er alleen maar op Dinsdag en Donderdag geleverd. Dat betekent dat of vandaag FM binnen is gekomen maar uiterlijk donderdag. Ik kan er dus vanuit gaan dat het donderdag wordt /Edit dat is in Nijmegen zo?