1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza online club

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ormagon, 7 mei 2005.

  1. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe het zit met de online battles? Is het netzo als bij Halo 2? Heb je ook levels.. en clanlevels en dergelijke?
     
  2. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben morgen rond 1 uur uit (afhankelijk van project...) maar dan kan Ormagon/ 1 v/d Co-Leaders een party aanmaken, en owja ik ga morgenavond ook nog Xbox 2 aankondiging kijken he ;)
     
  3. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagie afzonderlijk van de club.
    Ik ga morgen zo`n forza pakket kopen(waarschijnlijk) met dat forcefeedback stuur erbij.
    Ong 160 a 170 euro is dat.
    Heb ik dan wel het orginele GROENE hoesje erbij, met boekje en voorkantje enz?
    Want met een xbox pakket,(dus console en spel) kreeg je alleen plastic hoesje
     
  4. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    ik maak morgen meteen zelfs voordat ik met het spel begin de clan aan,
    dan maak i kzo rond 8 uur savonds ook nog een server, daarvoor kan waarschijnlijk frozenbullet er 1tje aanmaken.
     
  5. Birdhouse

    Birdhouse www.joeylee.nl

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    kan ik ook meedoen in de club???
     
  6. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    kga hem morgen halen... hoop ik :9 denk dat ik USA auto's ga rijden die wagens zijn de bom }:]
     
  7. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Man, man, man. ik kan niet meer wachten tot morgen. :9 Zijn er al members die dit spel via Xboxlive gespeeld hebben ?
     
  8. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Count me in jongens. Dit gaat gaaf worden. Ik haal de game morgen na het werk in de winkel.
    Zal ik er heel wat gaan toevoegen die hierboven hebben gepost?

    Ik zal zeker elke dag online zijn met Forza. :)

    /EDIT: Ben nu bezig jullie een request te sturen: Greek Timmos is mijn live naam :) See jullie online!
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2005
  9. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb al een aantal mensen in m'n friends list staan die um aan het spelen zijn. Maarre, ik zal jullie morgen wel toevoegen in m'n friends list. Ik kom 's middags online en ná 8 uur (onthulling xbox 2). *)
     
  10. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb uhm ook al :p
     
  11. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga dat spel dan spelen ;)
     
  12. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Als insane niet reageert, wat mij sterk lijkt want het word een vet gedoe, wil ik ook best wat doen. Je moet maar ff kijken, ik heb altijd wel een paar leuke ideeen.

    Wat zijn eigelijk de tijden dat jij op live zit? Ik meestal als ik vrij ben overdag en anders sávonds na 22.00 uur tot uurtje of 1.00 uur _0/
     
  13. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Overdag doordeweek zal ik er bijna nooit zijn, dan ben ik op mijn werk. Daarnaast ben ik s'avonds online en dat varieert van 18 uur tot 12 uur.
    In het weekend ben ik wel overdag en 's avonds online en dat kan doorgaan tot diep in de nacht. Als we maar zorgen dat als we racen er zeker nog 1 van deze clan erbij zit.
     
  14. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal er juist overdag vaak zijn en elke avond tot 9 uur :'-( (ouders zijn ook niet te begrijpen he :'-( )
     
  15. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    JOngens ik heb em gister al gehaald in de Bart Smit alleen ik snap niet hoe je je aan moet melden bij een online car club, ik kan er alleen maar zelf 1 createn en dat lijkt me niet de bedoeling. Of moet ik eerst ff jullie toevoegen en kan ik via jullie een car club joinen??

    Het spel zelf is wel lachen, had alleen iets meer circuit races gehoopt, maar die komen nog wel denk ik...
     
  16. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    komen nog wel? er zit toch geen download content bij?
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je kunt niet zelf joinen. Je moet een uitnodiging krijgen van de Club Leader.
     
  18. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb em eindelijk ook:)
     
  19. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Is er al een Xboxworld Forums Car Club? Sorry, maar heb geen zin om 19 pagina's door te lezen. Mocht ie er al zijn en als er nog mensen bij moeten, voeg mij dan maar toe :D
     
  20. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    O ok dus dan wacht ik daar maar ff op he :)

    Maar euh komend weekend ben ik niet bij mijn xbox dus dat kan dan nog wel tot maandag duren, maar dat mag geen probleem zijn neem ik aan.

    Ik moet mijn liefje boxje namelijk in Tilburg achterlaten op mijn kamer, omdat ik het weekend bij mijn ouders ben... Lig ik meteen 3 dagen oefenen achter :'-(

    ACh ja ik zie het wel... ik zie jullie volgende week wel in mijn lijst verschijnen.. ik zou zeggen gebruik die paar dagen extra die je hebt op mij wijs...:p
     

Deel Deze Pagina