1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza online club

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ormagon, 7 mei 2005.

  1. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey jognen kijk ff in de beginpost, dit is het topic van een XBW club, maar we zitten vol

    Toppunt van pech: je hebt het spel besteld, denkt yes vandaag spelen. Dus je komt thuis. Kut waar is mijn spel, dus denkt ow ja die postbodes zijn dom (we wonen hier met die letters erachter) soms doen ze post bij bijv. 9b door de deur, dus ik kijken ja daar ligt ie op de mat maarja wat is het geval die buren zijn vorige week verhuisd en over 3 dagen komen de nieuwe mensen pas AAAAAAAAAHHHHHHHHH
     
  2. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    hahahahaha hoeveel pech kan je hebben :D:D:D

    ik leef met je mee :)
     
  3. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Gewoon inbreken O-)
     
  4. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    jongens ik heb hem niet gekocht:)... kga dalijk ff beginnen .. ben vnaaf wel ff online
     
  5. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij heb je em net gekocht,
    en volgens mij heb ik em niet :'-( :mad: :eek:
     
  6. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de LE net gekocht voor 59,99 8) Ik heb op school 2 blikjes coca cola cherry gekocht met Forza Motorsport prints erop !! 8) Maargoed..wie komt er vanavond allemaal online ? (Na de Xbox 360 primeur)
     
  7. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik, ik heb trouwens geen optie gevonden om een eigen decal te maken hoor dus hoe kan je dan Team XBW op je auto zetten?
     
  8. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik kom vanavond ook online denk ik, maar ik ga eerst ook nog op 9 uur gamekings kijken.
     
  9. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat moet je maken door die rondjes en vierkantjes enzo die je kunt selecteren uit te rekken en te vervormen
     
  10. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow I see, hoe kunnen die gozers dan dingen als southpark maken :eek: Zoo moeilijk.
     
  11. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zitten ze er gewoon een paar uur achter om het te maken, van tevoren bedenken en ontwerpen en dan goed uitwerken
     
  12. xbox-rookie

    xbox-rookie Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    kun je met forza met 2 accounts splitscreen op live, of eventueel als gast.
     
  13. Levathian

    Levathian Team XBW

    Berichten:
    248
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes, ik had het spel bij gcshop gepreorderd en vandaag ontvangen, en het is echt een relaxt spel! Ik ben haast altijd om 16.00 uur online. S'avonds ben ik niet vaak online. Maar de komende week ga ik eerst offline de single player spelen. Wanneer krijg ik trouwens een car club invite?
     
  14. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    OKey OKey mensen---- Ik ben 3 Juni jarig ---- Of ik wil hem met een abonnement voor de gamepro aanschaffen - Stom van mij dat ik onduidelijk was , want ik wil hem nog wel evve chekke bij een vriend en als ie pgr2 veel meer gameplay overtreft is ie denk ook van mij, -- maar het zou heel vet zijn als jullie me in de toekomst nader het spel gehad te hebben er in te zetten
     
  15. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    we kunnen je er altijd inzetten, is nu heel ff geen plaats maar dat komt wel weer :), moet nog 2 aanmeldingen verwerken
     
  16. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al meldde is het helemaal fout gegaan met mijn forza :mad:

    Toppunt van pech: je hebt het spel besteld, denkt yes vandaag spelen. Dus je komt thuis. Kut waar is mijn spel, dus denkt ow ja die postbodes zijn dom (we wonen hier met die letters erachter) soms doen ze post bij bijv. 9b door de deur, dus ik kijken ja daar ligt ie op de mat maarja wat is het geval die buren zijn vorige week verhuisd en over 3 dagen komen de nieuwe mensen pas AAAAAAAAAHHHHHHHHH

    ik heb via via die mensen bereikt en ze gaan morgen of overmorgen even naar binnen om me het sple door de bus te gooien, ik ben al begonnen met bidden voor morgen _O_ O-)
     
  17. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    opvallend eigenlijk dat je een eigen topic mag maken voor dit clubje, normaal word het gelijk na een zucht gesloten..ohjah..er staat bij jullie xbw bij..goh!
     
  18. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeuren doe je maar ergens anders ga er nou niet voor zorgen dat dit topic door jou wordt gesloten. Eey gaan "We"(De mensen die vandaag online zijn) nou nog gezamelijk racen?
     
  19. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, sorry. Ik moest het ff kwijt.

    Is jullie club al geregistreerd?
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2005
  20. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Kerel genaaid ejj!!
     

Deel Deze Pagina