Ja, dat is mijn motto: it's not your car, it's not the weather, it's not the track, it is you that make the game Maar iedereen moet ff stemmen welke motto het best is.
Halotrooper doe niet alsof jij de clanleader ben, ormagon vraagt wel naar een 2de motto, en Ormagon heeft geen ja gezegd om een clan aan te maken. Laat het leiderschap aan hem over! hij heeft niet voor niets 8x zoveel stemmen als jij!
Ik ben blijkbaar popi Kreeg zojuist opeens een invite van een clan waarvan ik nog nooit heb gehoord dus heb dat maar even zo laten staan. Ik wil eerst weten wie dat zijn. Heb geen zin om met Amerikanen ofzo te gamen.
Ik zit nu ook in de Carclub alleen moeten we dan niet een xtje tegen een ander team racen? Lijkt mij wel lache....
Mooi, ik zit nu ook in de car club. Sluipschutter 13: het kan toch geen kwaad dat Halotrooper NL al een car club aanmaakt. Hij heeft nu ormagon een hoop werk bespaart. Als ormagon online komt dan geeft Halotrooper ormagon weer het leiderschap. Maar ik geef wel toe: een beetje overleg kon ook geen kwaad
@Ormagon: haal mij nog maar even van het lijstje af, kan nog wel ff duren voor ik het spel heb, ik zeg het wel wanneer ik hem heb
Bij mij hetzelfde, maar begon niet met de Audi..welke, weet ik niet meer. Ik rijd nu in een Subaru Impreza RS. En ik heb net nog een andere Subaru Impreza ge-unlocked, volgens mij de Forza versie. Wauw, die is al meteen helemaal opgevoerd.
Bij het starten kom je ook al heel ver met de Peugeot 206 GTI en die hoef je niet echt veel te tunen om de eerste rondes door te komen en is een cheape auto en daarnaast mooi uiterlijk. Perfect tune-autootje.
wie hoe dnu de leden bij en doet de inviten voor de car club? ik ben nog niet geinvite. Ormagon kan jij mij ff een carclub invite sturen.
jullie hebben volgens mij al een invite gekregen, maar je krijgt geen berichtje zoals bij halo 2. je moet even naar multipayer --> xbox live --> car club en daar staan dan invites, en als het goed is staat er dan team xbw.
Ik wil ook wel joinen, stuur maar een invite --> SuxxeR Misschien een idee om vaste 'trainingen' te houden ?
Greek naar jou is de invite idd nog niet gestuurd naar Franko al wel hoor ff kijke druk op witte knop en dan car club geloof k..