Ja, goed plan, we hebben niet voor niets een car club opgericht. Ik heb er al zin in... Ik heb alleen nog niet zo'n goeie auto's.
Lijkt mij duidelijk invite Greek Timmos!! Zonder hem en Dé Subaru geen Team XBW /Edit: pharrelshel en ik zijn een goed team we hebben net die Engelse een scheetje laten ruiken hij gooide ze eraf en ik won
Misschien, ik weet niet hoeveel leden onze club op dit moment heeft. Als er al 25 leden zijn, dan kan je er niet meer bij. Misschien is er nog 1 plekje vrij.
wow, er is een heuze wachtlijst om onze super club te joinen jij komt inderdaad eerst aan de beurt als er een plekje vrij is. Maar onze clanleader (ormagon) is al een tijdje niet online geweest dus die moet jouw dan een invite sturen.
Ik vind eigenlijk dat er wel wat meer mensen in de clan mogen, want heb helemiddag online gespeeld en er waren maar 2 members Forza aan het spelen en dan ook offline. Gister waren er ook niet echt veel members online in Forza, veel mensen spelen allemaal andere spelen.
Ik speel op dit moment nog alleen maar offline, en ik denk dat velen anderen dat ook doen. Vandaag is het ook pinksterweekend, dus veel mensen zijn er weg. Wacht dus nog maar ff met het vergroten van onze club.
Nee jongens ff wachten nog ik ben bijna weer op mijn kamertje dan zal ik de invite accepten Morgen vroeg om 9 uur ongeveer zijn jullie de eerste
Ik wil best online racen, maar moet er wel ff een invite gestuurd worden he *) Kan de club trouwens ook meer dan 25 mensen krijgen, of is dat het maximale? En telkens als ik online wil racen krijg ik dat ik niet kan joinen of dat de race al vol is...weet iemand wat je hier tegen kan doen??
Hey mensen daar ben ik weer, Ik ga nu alles even bijwerken dus ook nieuwe members enz. morgen rond een uur of 8 start ik een server op, joinen dus Ik heb het spel zelf nog maar heel even gespeelt vanwege mijn probleempje Maar mijn stiefbroertje heeft em dus af en toe als hij diep in de nacht sliep ging ik er maar ff agter FrozenBullet: Zou je me ff president willen maken? dankjewel.
yuuw ik wil ook in die club komen maar er kunne max toch 100 binnen geen 25 laat je me iets weten alsof ik der in mag ofnie
Van mij wel, je was er toch optijd bij alleen jammer dat je em al had opgezet nu is er geklooi met wie de clanleader is enzo, er zijn ook al ranken enzo uitgedeelt maja, als Frozen gwoon ff de president van me maakt is alles weer oke en voeg ik je toe /edit dit was een reactie voor erboven wij hebben 25 als limit zodat iedereen elkaar strax wel kent, 100 is teveel voor een echte clan.