Ik weet nie of er ook meerdere clubs met dezelfde naam kunnen rondrijden? Heb nu gewoon Team Forza gemaakt en Forza Holland.
nou de meeste hebben lang weekend tenminste als jullie ook de 16e vrij hebben dus zolang zal het niet duren totdat iedereen online komt
Sinds waneer kun je met illegale games op live ?? Ik heb het al in de Centrale Forza Motorsport thread gezegd maar mn pa werkt bij microsoft, dus alle games die van microsoft studios afkomen krijg ik eerder.
idd, zal wel de amerikaanse versie zijn ofzo, dat ie een amerikaanse xbox heeft, of niet? En kun je in verschillende clubs?
Nee pal versie. Je kunt zelf maar in een club maar ik vroeg me af of een clubnaam ook echt de enigste clubnaam is dan. Dus dat er nie 3 mensen zijn met dezelfde clubnaam
Bewijs: ik kan foto emailen naar je maar je kunt ook me toevoeggen op xblive dan kun je t checken, je ziet dan online in forza motorsport
nee oke, ik had je edit nog niet gelezen maar nu snap ik het al /edit zet is een foto van de auto waar je nu mee rijd, of 1tje die je mooi bewerkt hebt, dat wil ik wel is zien
als we naam hebben kan insane misschien alvast een logootje maken ofzo die we dan allemaal op ons auto doen
Ik zou de naam in iedergeval vast kunnen reserveren en iedereen adden. dan weet je in ieder geval zeker dat ie nie al door een andere mafkees in gebruik is genomen. Waar kan ik goed een foto hosten zodat je mods en wanabee mods mij geloven?