zie ik een paar van jullie vanaaf weer, ging leuk gisteren, opzich owk wel beetje goed er is nog 1 plaats in de clan, wie wil?
Mensen kunnen degenen die nog geen invite hebben gehad dat even zeggen dan stuur ik die nog even, FrozenBullet wanneer ben je online?
ah krijg forza over een half uurtje meteen ff uitproberen! edit: waarom kunnen er maar 25 mensen in een clan?
zijn er eigelijk ok veel mensen die de hele tijd als je een game wil joinen, te zien krijgt dat die vol of niet available is.... Zwaar irritant
Dat heb ik bij 1 bepaald persoon in m'n friends list. Hij zegt zelf dat het door zijn draadloze router komt...
Er kunnen er 100, maar wij willen het een beetje 'intiem' houden Vanavond moet ik fitnessen... Maar misschien kom ik weer wat later net als gisteravond
euhm...ik ben de clan geleaved, anders kon ik je niet de president geven. Kan je me weer inviten en weer co-leader maken? Ik heb jouw verzoek ook gelijk uitgevoerd Alvast bedankt
tuurlijk, spreekt voor zich, moet je wel fftjes wachten want ik ga strax pas online , om 8 uur zet ik weer een server op, kom allemaal
Is er nog plaats in de club, anders wil ik er ook nog wel bij... (op de site staat dat er nog 2 plaatsen vrij zijn ) Mijn gamertag: Supercharged1
Hoi, ik zou ook wel graag jullie club willen joinen, ik heb generall asshole, frozenbullet en pharrellshell in mij lijst volgens mij , ALS ik bij de club mag/kan dan zouden die mij een invite kunnen sturen, of iemand wil mij in de friendlst. Mijn gamertag is WoolyXboxgamer. greetz wooly
ohoh 3 mensen die bij de club willen en maar 2 vrije plaatsen... Edit: Ormagon ik voeg je ff toe aan me vrienden lijst
hmm ik zeg Unrealhalo en Supercharged, jullie waren het eerst. Woolyonlinle, sorry, maar ikdenk dat er binnenkort wel een plaatsje vrijkomt.