we hoeven maar 4 mensen te hebben, dus dat moet toch lukken, ik dacht aan volgende week, na de examens en dan heeft iedereen ook lekker kunnen oefenen.
Ik ook als het na het examen is. Maar ik ging net op l!ve in Forza en vroeg weer om een update. Is dit een patch die uitgekomen is? Of is er gewoon iets misgegaan met mijn xbox ofzo? Hebben jullie dat ook gehad?
Het zal moeilijk zijn om het team RPM uit te dagen want ik zit in dat team en ben nog niemand online tegen gekomen. Onze clan leider geeft toch al een groot deel van forza uitgespeeld.
hmm.. ben nou ook wel benieuwd naar wat die update inhoud.. mss om die truukjes weg te halen waarmee je veel geld kan verdienen en levels kan stijgen.
Waarscijnlijk was dat gewoon ff een foutje. Ik starte forza op en ik wou me inloggen. Toen kreeg ik dat schermpje dat mijn xbox een update nodig had. Dat is hetzelfde als je met een nieuw spel op je xbox op live wilt gaan. Dan heeft die ook altijd een update nodig.
misschien dat we ook af en toe kunnen afspreken om games te maken om decals uit te wisselen op goedkope auto's etc.