ach ja als ze maar om zichzelf kunnen lachen he.. Wat kan ons dat nou schelen, voor jezelf is het toch veel fijner om alles zelf te halen...
Ormagon, ik zal binnenkort iets minder online zijn, helaas voor jullie leuk voor mij want ik heb op de gameavond van donderdag elke keer uc2 toernooi vandaar...
dan zal hij wel moeten traine ik ben nu ook level 25 omdat ik in zo'n game zat met die geldcheat laat het nou eens een van de weinige keren zijn dat ik eerste word dus de volgende keer als er al n paar stil staan of gewoon rustig rije dan moet je gelijk leave edit:/ m'n favo track is Nurburgring en favo auto is volkswagen golf
Ja wat jij wil maar in ieder geval zal ik zo ie zo wat minder online zijn, ik weet niet forza zint me gewoon niet zo llkr en weet je waarom? hierom: Als je een goede racer wilt zijn s het enigste wat je hoeft te doen een bepaalde auto te kopen, de tune opties van de eerste van de wereld te kopieren en natuurlijk wat onderdeeltjes aanschaffen, bijvoorbeeld bij de D klasse is dit het geval.... dat vind ik zo jmmr wat er zijn zoveel leuke auto`s....
maar als je EGT niet veel meer online komt en dan toch niet echt waarde hecht aan de club ALS je dan online bent. dan kun je beter je plek af staan
Excuses voor mijn lange afwezigheid. Khad een Proefwerkweek en een presentatie van nederlands. Nu zal ik weer meer online zijn!!!
Ik heb nu nog 1 weekje tentamens en daarna 3 weken vrij Dus dan h eb ik aardig wat tijd, heb afgelopen week ook aardig doorgeraced. Ben nu level 23 ofzo geloof ik. Maar ik rij bijnan niet op live omdat ik niet vind dat ik daar iets te zoeken heb met al die langzame bakken van mij. En ook ken ik alle tracks nog niet helemaal uit mijn hoofd. Dat is wel een nadeel van handmatig schakelen dat elke track "leren" een stuk langer duurt, ook omdat het dan weer met elke auto anders is... Maar ooit zullen jullie mij heeel veel gaan zien
stuur maar naar mijn mail die dingen, anders moet ik de pagina's af gaan struinen, of er toevallig nog iemand zijn favo's door heeft gestuurd Kwas niet online dit weekendm, kwas op het zwembad van het uitzicht aan het genieten