Ormagon, ik heb je friend request gestuurd, maar je accept niet??? En je hebt mij ook niet toegevoegd. Dan schiet het meestal niet zo op he . Dus requestje graag. Of iemand anders die ons wil uitdagen .
Als er nog mensen zijn die in een leuke Nederlandse Car Club willen, dan moet je mij even een PM sturen en dan voeg ik je toe. Koffietijd Car Club [KTCC] We zijn 4 a 5 avonden in de week online. We spelen ook veel Halo 2 met de Koffietijd clan. Voor de Car Club hebben wij geen eisen, gewoon gezellig racen en we houden af en toe een mini-grandprix (5 races met een eigen C1 of B1 auto, kijken wie het meeste punten haalt over 5 verschillende tracks). Voor de Koffietijd Clan van Halo 2 moet je wel skills hebben. Maar je hoeft niet beide te joinen. Let op! Onze clan bestaat voornamelijk uit slap ouwehoeren.
Ow man ik ben lang niet meer op Forza geweest Ik ben nu vooral bezig met Gtaan Andreas. Ik kom er gewoon niet meer vanaf. Ik wil volgende week graag weer een keer meedoen Wat voor een autos doen we dan? En gaan we nog een keer een clan race houden? Ik heb Forza een beetje links laten liggen /Edit Dat kwam ook onderanderen dat ik geen zin ff meer had omdat ik overnieuw moest beginnen :{ Ik had toen ff geen zin meer om alles nog een keer overnieuw te moeten doen. Maarja toch nog maar een keer proberen
Omdat er voor de 3e keer problemen waren met mijn xbox en alles moest vervangen worden. Toen was ik van al mijn games mijn saves kwijt Gelukig heb ik wel een aantal van mijn autos (garfield en odi) terug kunnen krijgen omdat ik ze aan iemand had verkocht.
kut dat kan bij mij ook het geval zijn hopen dat ik niet overnieuw moet beginnen We rijden een beetje alle klasses en ik zet gewoon om 8 uur een server op. ik accept van een andere clan ff een invite en dan regel ik meteen een clanmatch.
sorry effe off-topic: hey denman, ik heb de game ook, misschien kunnen we effe een keer samen gaan racen als je dat leukt vindt? ik heb nog niet op live gespeeld, dus weet niet hoe het daar isdendemen wil dan misschien ook wel mee doen?????