1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza online club

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ormagon, 7 mei 2005.

  1. SlimSmokey

    SlimSmokey Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    He die luitjes .
    Vraagje ik wil met een maat van mij een forza online clubje oprichten genaamd The JoyRiders .
    Zoals het zegt wij rijden echt gewoon voor de fun wel sportief en ook best wel vlot we rijden het liefst de A1 klasse we zoeken nog minimaal 2 spelers heb je intresse laat het me maar weten wel het liefst gasten boven de 18 omdat wij ook al de 20 gepaseert zijn . En in bezit van een rijbewijs :9 .

    P.S. wel sportiefe rijders want wij houden niet van die beukers :mad: .
     
  2. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry Mensen,

    Mijn Xbox Is Weer Kapot En Ik Ga Geen Nieuwe Xbox Meer Kopen, Wie Word De Nieuwe Leader?
     
  3. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er nu weer mee aan de hand?
     
  4. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Een wordt: GARANTIE
     
  5. pippinNL

    pippinNL I LOVE LIVE

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    20 woorden: wat als je xbox geen garantie meer heeft en je hem al hebt laten maken maar nu weer kapot is... ;)
     
  6. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    pippin, je haalt me 20 woorden uit de mond ;)

    forza vertoont nu telkens tijdens het racen ongeveer een seconde stilstaand beeld, ook in de singleplayer. op maple valley short 3 rondes als iets van 5x
    dit is dus geen racen aan, ik zal morgen even iemand anders tot clanleader maken :'-(
     
  7. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    is dit bij elk spel zo of ligt het aan je cd
     
  8. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook gestopt met forza, bijna niemand speelt het spel en het word saai nadat je alle banen kent.
     
  9. pippinNL

    pippinNL I LOVE LIVE

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    ligt waarschijnlijk aan geen van beide. z'n xbox is blijkbaar gewoon afgetrapt, merk het ook bij mijn xbox, begind af en toe raar te doen. kan ook zijn omdat ormagon (en ik) wat oudere xboxen hebben... komt vaker voor bij de oudere versies

    ik speel trouwens alleen nog maar time trails...
     
  10. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    @ Ormagon je moet gewoon gaan bellen naar de klantenservice. Ik heb 3 keer problemen gehad en alle 3 keer op gestuurd en er is niet naar mijn garantie gevraagd. En als ze er aan de telefoon wel vragen gewoon zeggen dat je nog garantie hebt. Gewoon opsturen en als ze echt niks kunnen vinden dan vervangen ze ALLES behalfe de kast :D

    Btw ik heb net weer zinds een lange tijd Forza Motorsport in mijn xbox gestopt. Ik vind het nog steeds een meesterlijke game maar helaas kwam Gta:confused:a er tussen door en ik had me voorgenomen om de spellen 50:50 te gaan spelen maar nope. Ik kwam niet uit sa. Een reden was ook omdat ik dus overnieuw moest beginnen en nu ben ik al weer een stukie verder. :D

    Hope to see u guys back online _0/

    @Ormargon ik hoop dat het nog lukt met je xbox.
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2005
  11. pippinNL

    pippinNL I LOVE LIVE

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt.. volgens mij had ik ook geen garantie meer toen ik m'n xbox opstuurde... kunnen ze wel makkelijk checken overigens...
     
  12. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of ik hier in het goede topic post, maar omdat ik een vraag over Forza Live heb post ik het hier maar even.

    Het probleem is dat wij zelden getunede auto's van elkaar kunnen zien, we zien dan gewoon de standaard uitvoering van de auto, maar dus niet de kleuren etc.

    1x heb ik wel de getunede auto kunnen zien van een vriend, maar daarna nooit meer.

    Iemand enig idee waardoor dit komt?

    Alvast bedankt :p .
     
  13. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
  14. scweek

    scweek Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Forza laatst met een prijsvraag gewonnen, en nou wil ik online gaan spelen met een maat. Maar ik zag nergens de optie zoals bij halo dat je met z'n 2en op 1 xbox online kunt. Mijn vraag: is die optie er überhaupt wel?
     
  15. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Helaas niet...
     
  16. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat iemand dit leest want ik heb nog een vage 'bug' gevonden. Stel ik ga naar Time Trial en dan klik ik op de resultaten van de Car club members, druk ik op Y dan zie ik dat rijtje van spelers. Wil ik vervolgens klikken op een member, maar dan krijg ik een hele andere member. Bijv. ik wil de ghost van PippinNL bekijken, klik ik op z'n naam, vervolgens verschijnt Phoenix in beeld. Dit is alleen het geval bij de Car Club. Hebben jullie dit ook?
     

Deel Deze Pagina