ik heb het aangepast, ben het trouwens ook met jullie eens Stemmen allemaal >>> stem allemaal in de startpost <<< Stemmen allemaal
Naamsuggesties XBW Tuning N2O Powerstream Massive Xeleration Xelerators Ow ja, hoe moet je weten op wie je stemt als je niet weet wat voor ervaringen die persoon heeft
het gaat nu even om een persoon die je geschikt lijkt of waarvan je dnekt dat die het verdient, later kunnen we eventueel naar prestatie nog wel een andere clanleader kiezen.
@Espresso idd al kan de rank onder de leader dat ook doen, maar het houd ook in opletten wie wel en niet geoneg online zijn, dat moet ook door de rest aan de leader worden gemeld als je merkt dat iemadn gewoon amper online is, en de boel op orde houden. Ook nieuwe members enzo gaat vooral langs de clanleader zeker wanneer we ook een beetje op prestatie gaan letten. @roberto ik heb je suggesties erbij staan alleen 1tje niet die was te lang en doe je ook mee met de clan? geef dan even je naam Kom op met die mottosuggesties mensen
En gaan we ook tijden doen, met zeg maar van die en die moeten om 7 uur online zijn om te racen. Of zijn er tijden die niet veranderen dat de clanleader online is zodat je altijd wel in een race kan komen?
Sorry dat ik het zeg maar ik vind dat clan leader eigenlijk een beetje nutteloos? Ik heb wel gestemt maar mij zou het niet uitmaken als we geen clan leider zouden hebben. Just one happy big club
Kweet niet of de bedoeling is dat je hier neer zet op wie je hebt gestemd maar ik stem voor Defqon NL. Mooie naam voor een Leader en tlijkt me ook wel een toffe gast. Maar zoals HaloTrooper NL zegt, je kunt beter fun hebben dan serieus racen.
ja liever fun, als dit zoon club word die zo gaat strijden om in die leaderbords te staan en als je verliest of te laat bent ofzo dat je er dan uit licht hoef ik er ook niet in hoor.
tuurlijk niet onze bedoeling is om gezellig samen te spelen met een groep XBWers gewoon voor de fun, een clanleader moet er zijn, anders hadden we er gewoon niet over gestemd we maken het gewoon hartstikke vet
srry ik las het net te laat kon hem niet niet verwerken, maar mensen het stemmen voor de clannaam is gekomen stem allemaal
Hoezo MOET die er zijn? Ik bedoel nu hebben we gewoon een groep nederlanders bij elkaar die elkaar ook spreken op XBW. Mij leek het vet om een groep van 100 Nederlandse Forza gamers in 1 club te hebben. Is die club menu (als die er is) gewoon ook een soort friendslist?? Waarbij je kan joinen enzo of hoe zit dat?
als je als groep wil spelen, is het veel makkelijker kijken in een clan, dan zie je meteen alle XBWers, en de clanleader is niet ineens belangrijker ofzo, maar in een club, moet je die gwoon invoeren et is niet anders maar nu iets leukers, de clannaam, al moet je natuurlijk ook gewoon doorstemmen op de naam van de leader