Jullie staan erbij en motto's kom op jongens meer motto's, bij het maken van een club moet je namelijk ook je motto opgeven.
Ik heb gestemd op XBW Team, maar ik vind dat er wel NL achter moet komen te staan. Dan kan iedereen zien dat we Nederlanders zijn.
kej dan zet ik daar ook een stembus voor op, wel of geen NL erachter, Je kunt nu stemmen of je wel of geen NL achter de clannaam vind horen
Goede eerste post (wilde ik ff kwijt ) Maar van mij hoeft er geen NL achter, ze zien toch aan de meeste gamertags wel dat we Nederlanders zijn. En anders krijg je 'Team XBW NL' of 'XBW Tuning NL' en dat ziet er imo niet uit...
Alsof iedereen weet waar de afkorting NL voor staat. Het is meer dat de nederlanders op Live weten dat de club uit hollanders bestaat...
idd, maar ik vind het ook niet mooi staan, je kunt het al gedeeltelijk zien aan dat vleen al NL achter de naam hebben staan. Forza Motorsport krijgt een 89% in de gamepro, er worden geen minpunten genoemd
thanx Een logo kunnen we gaan maken als we het spel allemaal hebben, of we kunnen insane alvast laten beginnen?
Geen NL achter een clannaam vind ik. De naam moet kort zijn... en Team XBW is al lang genoeg, bovendien idd, globaal gezien weet niemand waar NL voor staat. En van mij hoeven Nederlanders ook niet te weten dat het een Nederlandse clan is, daar komen ze toch wel achter als ze naar de gamertags kijken. Team XBW is goed genoeg.