en XBW is onder de echte gamers tog bekend We moeten nog een motto hebben, kom op met die ideeën Vanavond om 10 uur sluiten de poll's die nu openstaan
ok dan, ik heb ff nagedacht over een motto en hier is ie dan: it's not your car, it's not the weather, it's not the track, it is yourself that makes you win
Ik heb hem eens gelezen in het algemene FM topic, maar het lijkt mij het perfecte motto voor de club, moet je voorstellen hoe iemand zich voelt als hij op de achterkant van jouw auto leest: "See you at the finish line" op het moment dat jij voorbij scheurt
count me in for the party *) heb trouwens ook een leuke motto: "If everything is under controle, you ain't going fast enough!"
Jullie staan erbij allemaal stemmen, dan krigjen we een zo eerlijk mogelijke beslissing en precies dat wat iedereen wil
na tis nu zondag dus ik dnek dat de meesten wel trug zijn, maar zullen we ze dan maar tot morgenavond open laten?
bedankt en je staat erbij, mensen zullen we in plaats van een site gewoon dit topic als "site" voor de club gebruiken?
haha je bedoelt zeker mijn post waarin ik zeg dat ik achter op m'n auto ga zetten "see ya'll at the finish line"? leek mij gewoon cool als ze achter je rijde dat ze allemaal balen enal maar over een motto moet da engels of nederlands zijn? schrijf je in op xbw.nl want aan de finish zien we je wel of iets dergelijks daarop