okey nu hebben we wel genoeg anders wordt het onoverzichtelijk, ik ga de poll opstellen. Stem allemaal op het mooiste motto
Woehoe al 2 stemmen voor clan leader, mijn reputatie snelt alweer voor me uit Maar ik vind het een mooie organisatie jonges, ben blij dat het zo goed van de grond komt, mijn complimenten voor ormagon! Ik kan echt niet wachten tot het spel uitkomt.... Edit/ Ik ben trwns vaak een nacht racer dus ik ben vooral `s nachts actief waarschijnlijk, maar goed daar zullen er wel meer van zijn Misshcien moeten we in het motto iets zetten van dat we nederlanders zijn, ik bedoel daar moeten we wel trots op zijn natuurlijk
dit ziet er alemaal goed uit gasten. leuk idee om de clan straks met allemaal dezelfde tekst op de achterkant vd auto te hebben, ik zou de tekst alleen niet te lang maken, gewoon lekker kort en krachtig. Want onze nieuwe tegenstanders zullen toch geen tijd hebben om die tekst te lezen! Dus ik dacht zoiets van; SEE YAAAH _0/ Maar zowiezo mijn respect voor de bedenker (ormagon) van deze club, dit word lachen.
Als we gewoon met z`n allen ff betalen voor een .nl site, dan kost dat niet zo veel met ong 10 a 15 man. Dan worden we een profesionele clan! BTW ik vond dat motto van '' See Yah On The Finish'' wel goed,maar dan moet er wel een vernederend ''Loser'' smiley bij
wat maakt het uit of er .nl of .tk achter staat? om allemaal n euro over te maken ofzo is ook n beetje onzin
Een site lijkt mij ook overzichterlijker, maar dat kunnen we als de online club goed gaat en iedereen blijft meedoen dan lijkt het mij beter om een site op te starten. Je moet er ook wel tijd voor hebben om een site bij te houden. Maar het motto see yaah lijkt mij nog steeds een leuke. _0/
Kweet niet cker of ik de eerste dag(en) al online ben, heb namelijk Proefwerk-week, maar ik zal me best doen om toch online te komen.
Even een tip: Er zitten geen letters bij de decals en er is niet zo gek veel plek op de achterkant van de auto's, dus ik zou als ik jullie was een korte, maar krachtige text verzinnen. Just my 2 cents
Dat denk ik ook, aangezien je het kan vergelijken met de clans in halo2 en daar mag je ook maar in 1 clan tegelijk zitten. Ik weet het dus niet zeker, maar ik gok er wel op.
Even tussendoor, heb FM nog niet gepreorderd (telkens vergeten en uitgesteld), als ik dat vandaag doe zal ik hem dan wel krijgen of is dan het aantal dat ze binnen krijgen al op? Heb het over de XBW preorder shop
Kan je niet een limiet in de club zetten, want anders kom je er straks in forza achter dat je niet meer dan 25 mensen kan hebben. En dan moeten er een hoop mensen noodzakelijk maar helaas uitgekickt worden, dat zou f*cked zijn.
Zal wel overal dan 60 euro zijn of niet? Najah doe ik dat wel, vertrouw het toch niet zo goed dat je maar geld overmaakt en iets verwacht. Zie ik jullie vrijdag avond wel online