mee eens, ik zal de limit ff op 25 doen nu, en nadat we begonnen zijn verder gaan. Ik heb een .nl site die heet www.go-digitaal.nl staat nu van paar klasgenootjes iets op maar kan zo voor ons de site van doen, maar wie maakt er mooie site's?
www.go-digitaal.nl daar ben ik nu bezig, kijk het beginnetje maar alvast. als iemand goed sites kan maken, en hij wil het ook nog doen, meld het even!!
Maar vind je dat 100 mensen snel een hecte groep vormen? Denk aan eventuele clanmeetings en die shit. 25 mensen is toch genoeg? En als er een paar afvallen door inactiviteit of afmelding, is er weer plaats voor een ander. Dat zou wel goed zijn toch? En zoals je op de site vermeld, kan je later ook nog kijken of alleen de wat betere door (mogen) gaan
BTW mij lijkt het ook wel leuk om eventueel 2 clanleaders te hebben, dan zou ik me daarvoor ook beschikbaar stellen. Ik heb ervaring als clanleader in halo2, rainbow six, splinter cell(pandora en chaos) etc. Maar jah, is een idee, en nog iets... Als het waar is wat stealthviper zegt en je kan geen letters achterop, dan is het toch leuk om het XBW logo zo goed mogelijk na te maken en achterop te doen?
dat kunnen we altijd nog bepalen, mar XBW logo is idd ook cool, alleen niet op groene auto's en ook niet op witten, dus is mischien beetje beperkt
mwjah.. dat wel, maar een bepaalde kleur voor je auto? is dat niets, als je in teamverband rijd, dat je dan je speciale clanauto kiest. Aangezien je zelf kan tunen, maken we allemaal 1 dezelfde auto,en als we een soort clanbattle ofzo doen, kiezen we die. Vind ik op zicht wel ownen
maar clanbattle moet je ook weer verschillende auto's voor verschillende banen hebben, het slimste is om in ieder geval allemaal op 1 en dezelfde plek 1 en hetzelfde logo te hebben
Daar heb je ook weer een punt Trouwens, waarom op de achterkant, ik vind een tekst op de achterkant, en een xbw logo op de voorkant ook wel kick. En dan op het dak je live tag in xbw style jammie..
jij plakt em helemaal vol hoeft idd niet op de achterkant, kan ook op de voorkant, das owk wel vet http://www.go-digitaal.nl onze site
Het belangrijkste is dat er Team XBW staat, ik doe dat op de zijkant meeste ruimte en gewoon met zwarte letters, dat kan iedereen tenminste maken en is dus zo goed als identiek op iedere car, kleur moet je zelf maar weten dan. Niet dat ik een logo niet leuk vind maar het is moeilijk om zoiets exact hetzelfde te maken. Edit: Lijkt me ook wel vet om op de site alle matches bij te houden ook ter informatie voor de anderen die er toen niet bij waren.
Hebben we het over dit logo: Dat is wel een mooi logo voor op je auto. Moet alleen iemand even zo vriendelijk zijn om het mooi na te maken Dan evt. met als tekst de clubnaam. Verder denk ik ook echt dat 100 man teveel is. Zeker als je toch een beetje een hechte, serieuze club wilt hebben. 25 man lijkt me ook een goed richtpunt. Als later blijkt dat er meer mensen kunnen joinen kan dat altijd nog toch? Ik ben van mening dat dan ook niet iedereen met clan invites moet gaa strooien (als dat uberhaupt mogelijk is; bij Halo 2 krijg je wel eens een clan invite na 1 potje spelen ofzo). Maar dat alleen de clan leider dat doet (evt. wel op aanvraag) Iedereen in de club met dezelfde auto werkt denk ik niet. Mensen hebben toch allemaal een andere smaak, de ene auto rijdt nou eenmaal anders als de andere auto etc. Van mij hoeven te auto's ook niet onwijs op elkaar te lijken, daarom lijkt me 1 logo o.i.d. genoeg. Waar komt het motto van joow club te staan, onder de clan naam ofzo? Dat is iets wat ik nog niet helemaal begrijp. Die hoeft van mij ook niet op de auot, ik denk ook dat veel andere mensen hun 'layers' wel beter kunnen gebruiken. De site is ook een goed initiatief. Zelf ben ik geen site-bouwer. Ik ken wel iemand die het een beetje kan, maar ik denk niet dat hij tijd hiervoor heeft. Zal het even nagaan voor de zekerheid. Maar het ziet er allemaal goed uit!
Gewoon de clannaam en misschien het logo, maar de rest is up to the driver vind ik. Dus niet dezelfde auto's, want we moeten als we een clanmatch hebben variatie hebben en niet dat we met de clan heel de tijd in dezelfde classe rijden.
inderdaad, mee eens ik vind wel dat we op de auto 1 teken of tekst moeten hebben van herkenning. gewoon als club
Gewoon op je favorite wagentje team xbox "schrijven" of iemand kan het logo namaken en dat hij die dan doorstuurt door de club heen. Ormagon de buttons voor Members, Home enz. doen het niet op de site bij mij.