Duh hij moet eerst die pagina's maken voordat hij ze kan linken, de site wordt namelijk onderhouden terwijl je em kan bekijken
ik heb gewoon de oude eraf gegooit en deze bouw ik nu, daardoor is ie al online beetje lomp maarja, met 5 minuten doet forum et Naast de namen bij het deel MEMBERS wil ik links je favoriete track en reachts je favoriete auto gaan zetten, maja dat kan nu nog moeilijk
zolang die in het spel zit zet ik hem er vast bij, weten anderen hem ook al? /edit ik heb hem er al bijgezet
Ferrari Enzo (zijn dit de auto's die je dan moet gaan gebruiken of kun je gebruiken wat je maar wilt?)
het lijkt mij heb vetste om gewoon logo achterop en gamertagg of xbw naam op de zijkant maar ik denk dat je dat dan op veel auto's moet make want je hebt veel classes
Kan je je eigen decals aan anderen doorgeven of niet? Dat zou wel handig zijn want dan hebben we allemaal precies hetzelfde logo.
ja dat kan maar alleen als het om hetzelfde type auto gaat, dus Ik denk dat we gewoon XBW op de zijkant moeten hebben staan, maakt niet uit of het groot of klein is of welke kleur, maar goed leesbaar en beetje mooi gemaakt.
Ik vind dat we gewoon onze clannaam op de auto moeten hebben en niet dat 1 iemand eentje maakt en dan doorgeeft want dan moeten we alemaal de zelfde auto lees ik net en dan kun je zelf geen styl meer hebben *) . Dat we gewoon onze clannaam op de auto hebben vind ik beter dan xboxworld.
Ormagon clanleader, Team XBW de naam, "Your car looks better in my rear view mirror" het motto, geen NL achter de naam