Forza op 360

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cpt Grass, 1 mrt 2006.

1. Cpt Grass

Cpt Grass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag forza gespeelt op mn 360 en moet zeggen dat het me zwaar tegen viel.
    Er zitten echt framedrops in waar je helemaal verdrietig van wordt. Die framerate zakt echt naar 2 of 3 frames per seconde vooral in tokyo en road atlanta.
    Heeft iemand dezelfde ervaring? Ik had namelijk verwacht dat het minstens net zo goed zou draaien als op de xbx. Als ze dit backwards compatible noemen:mad:

2. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    haha xbox he!

Microsoft heeft de zaken nog niet zo goed op orde ...

Ze beloven veel maar helaas!

t is bij iedereen zo met forza!

3. mars15

mars15 Guest

Valt wel mee hoor had een baan gespeeld en 2 ronden gereden niks geen vertraging..

4. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ruik een slotje want hier is het geschikte topic maar ik heb er ook problemen mee want Chaos Theory loopt bij mij altijd vast. :'-(

5. marco007

marco007 Licence to kill

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd maar dat soort spelle speel ik gewoon op de oude xbox

6. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    zeik niet zo. Koop dan een ps3 als je spellen wilt spelen van 3 jaar geleden....

7. Monster

Monster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gast..... die komt pas eind 2006 uit.. :p

8. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0

Ja, zelfde probleem, zelfs het intro filmpje loopt voor geen meter :'-(
    Maar de wieldoppen laden wel lekker snel 8)

9. Tecnomic

Tecnomic Guest

Tsja de BC van MS is een en al een ziekte....

10. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een schandalige reclamekreet om meer mensen over te halen snel een 360 te nemen.
    Ik ben blij dat ik mijn oude xbox nog heb.

De spellen draaien of niet, of slecht of lopen vast.
    Uitzondering daargelaten, ik hoop echt dat er een nieuwe patch komt die de problemen oplost.
    Ik heb getracht via de site van xbox een mail te sturen maar die doen het al heel lang niet meer. Komt dat toevallig goed uit, kun je ook niet klagen per mail.

Zelfs 360 spellen lopen vaak vast, ik heb net black uitgespeeld op de oude xbox zonder 1 keer vast te lopen.
    Moet toch ook op de 360 kunnen lijkt mij.

Ik heb een mail gestuurd via microsoft.com
    Ik heb de xbox360 gekocht. Hij loopt regelmatig vast met de spellen van de 360 zelf.
    De backwards compatibility is slecht uitgewerkt.
    Ik heb de spullen vrij staan om koelingsproblemen te voorkomen.
    Ik ben erg teleurgesteld in de geleverde kwaliteit van de 360.
    Ik vind het niet normaal dat een spel als Need for Speed MW om het half uur vast loopt.
    Maar ook DOA4, perfect Dark en PGR3 lopen vast.
    Wat gaat Microsoft doen om dit te verbeteren???

Ben benieuwd of ik antwoord krijg deze keer.

Laatst bewerkt: 1 mrt 2006
  11. Dark Vision

Dark Vision Xbox 360 L!VE

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk zijn ze hard aan het werken aan een nieuwe patch, maar dat denk ik niet.

Problemen van vastlopen van 360 spellen heb ik niet, wel met Forza Motorsports, gewoon het introfilmpje van Microsoft zelf :confused:, framerate, ik vind het ook wel spijtig dat je je savegames niet kan overzetten van je oude xbox naar de nieuwe :mad: nu moet ik weer zoveel tijd steken in Forza, want ik had net al die lange Races uitgereden, en nu moet ik weer overnieuw beginnen :mad:

Wel een serieus contrast met PGR3: Remmen voor de bochten is toch wel zeeer lang, waar je in PGR3 doorheen slide, moet je in Forza ruim op voorhand beginnen remmen. :mad:

12. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn 360 nog maar 1x zien vast lopen. Het is bekend dat een klein aantal 360's last heeft van de z.g.n. 'kinderziektes'

En Dark Vision je moet Forza nu niet afkraken om het remmen. Forza is een simulatie spel, PGR3 daar in tegen een Arcade racer.

13. jeroen kroes

jeroen kroes hertog jan ownage

Leuk Bevonden:
    0
    hmmzz ik blij dat ik geen xbox 360 heb gekocht :D ik hoor alleen maar negatieve dinge over dat ding man! maarja als ik er 1 zou halen zou het voor halo 3 zijn als die uit zou komen :D

14. marco007

marco007 Licence to kill

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ben blij dat ik er wel eentje heb gekocht, want buite de paar negatieve dingen die je net alleen overkomt als je pech heb, heb ik er een hele hoop lol mee en je heb ook heel veel dingen gemist.

15. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De spellen kopen bij mij neit vast maar het menu zelf, dat achterlijke xboxguide waar je geen zak aan hebt

16. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    mijn doos 360 werkt perfect, ok de BC is niet geweldig maar daar koop ik dat ding toch ook niet voor :p
    @ jeroen, halo 3 komt wel hoor, duurt nog wel ff

17. Louike

Louike Far Beyond Metal

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde probleem gehad.... Forza is NIET bc...

Misselijk-makende discussie gehad met de zaadbal van de free record shop..... gelukkig kon ik (tegen policy) nog wat cd'tjes ervoor kopen.

18. Cpt Grass

Cpt Grass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik natuurlijk ook niet. Ik heb de xbx niet meer maar wel de spellen waarvan ze zeiden dat ze BC waren. Ze zijn wel BC maar ik vind het erg matig. Ik bedoel het is toch raar, dat op een apparaat wat 10x of nog beter/sneller is, het spel gewoon nog net niet vast loopt (framerate van 2). Ik had gelijk het idee ofdat ik op een hele trage PC bezig was.:mad:

Kortom ze hadden dat BC beter achterwege kunnen laten._0/

19. Louike

Louike Far Beyond Metal

Leuk Bevonden:
    0
    t zou toch verrekte handig zijn om xb games gewoon WEL fatsoenlijk te kunnen spelen.

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    nee niet echt, daar heb je de gewone xbox voor. zolang ik maar wel de gewone 360 games kan spelen vind ik het goed :9

Deel Deze Pagina