ja helaas bestaat die(ik gebruik hem zelf niet)maar kijk maar online als iemand een vw jetta heeft is de kans groot dat hij de money cheat gebruikt.
shit man net fff geprobeerd iets te maken. Kan er geen zak van probeer wat op mijn bak te schrijven. Maar krijg de letters niet eens goed iemand tips van hoe je letters moet maken?
hahaha hoe stom is dat echt werkelijk overal wordt een logo van gemaakt, behalve van hetgeen wat echt uitmaakt beetje gevalletje "the writings on the wall"
Ik vind uhm niet goed gelukt. Dat kwam vooral omdat ik uhm perse op de voorkant wou hebben. :{ Omdat je uhm dan ook kan zien tijdens het racen. en op het dak niet. Ik ga op de zijkant nog wel XboxWorld.NL maken maar eerst ff het logo. Maar omdat die op de voorkant zit is i wel veel moeilijker om te maken door die camera. De B is wat minder geworden daardoor. Dat zwarte geval boven de W hoor bij de Hood! /Edit je ziet die donkere lijntjes ook niet die ik door het groene rondje heb staan Er zat alleen geen donkerder kleur groen in
Kwilde net het logo gaan maken post halotrooper die van hem . Dan maar niet. Hier mijn C class racer, dodge SRT4:
Simpel vraagje: hoe kan je een tekening inkleuren? Want dat lukt mij niet. En als er bv al witte strepen op de achterbumper staan, hoe kan je dan de achterbumper nog van kleur veranderen? Of lukt dat niet?
ik ben bezig met me odie maar dat ga ik echt niet vandaag afkrijgen, dat wordt morgen of zelfs woensdag
Ok hier de eerste Xbox world car! hij is nog niet helemaal oke maar dat komt later wel eerst ff racen ik heb lamme hand van het maken?