k heb net een spinne bak af, maar nu moet k dr nog een foto van maken, en de usb kabel van de camera is pleitos.
Jongens ik heb het volgende probleem Ik wil een Marlboro Renault Clio Maken. Hij is ferrari rood en ik heb een groot wit vlak op de motorkap gemaakt. Daarop heb ik een rood rechthoek gemaakt en nu wil ik 2 rode driehoeken aan die rode driehoek maken. Alleen kan ik die driehoeken niet roodmaken want ik kan alleen maar 2 in elkaar overgaande kleuren selecteren. Heeft iemand hier een oplossing voor
Hmm, ik kan er zelf nog weinig van. Ben voornamelijk auto's aan het bestikkeren met Sponsors etc. Vind ik toch iets realistischer overkomen (heb ook geen Live) dus voor online hoef ik niet herkenbaar te zijn. Zal binnenkort eens een paar pics van mijn wagenpark (ongeveer 30 wagens) posten.
Ook maar ff als beginnetje een halo 2 car gemaakt. Moeilijk man . Tgaat om het idee. Binnenkort ff wat origineels verzinnen
Fuck, hoe krijgen jullie dat dan zó precies, ze lijken gewoon sprekend op de echte versies ! Mij gaat dat nooit lukken.. Dat tekentje op de o van Politie..hoe hebben jullie die gemaakt ? En die strepen ?
O maak je gewoon met die halve circel. gewoon 2 naast melkaar en je hebt een O. Die strepen maak je met een met icoon 20 gewoon 1tje boven en de andere na beneden en je hebt een recht balkje
omg... ik had em al een paar dage gelede gemaakt maar ik kon toen ff geen foto make.. dus nu bij de--> sorry voor de slechte fotos!
Ach gut, ik zie dat al die jongetjes die altijd al bij de politie wilden werken, maar helaas de psychische testen nooit doorstaan hebben, eindelijk aan hun trekken komen... Waar zo'n spelletje al niet goed voor is...
@cyrax77: ha ha ha ik heb toch zown respect voor je grapjes.. ff on-topic: heeft iemand nog een goed idee om te make... ik heb al een matrix kar gemaakt alleen "the matrix" staat er een beetje scheef op...
Mooi hoor znx_janx! Kun je een detailshot maken van het woord 'politie'. Ben wel benieuwd hoe jij die gedaan hebt. Kleine details overigens, maar na de eerste streep aan de zijkant ontbreekt er een blauwe. En de achterste streep, dus degene het meest bij de achterportier is altijd een bovenste. In jou geval zou er dus nog een rode bij moeten, maar dan zal het niet helemaal meer kloppen. Ik heb eerst de afstand van neus tot einde voorportier gemeten, dit gedeeld door 11 (zoals ze ze allemaal hebben) en zo wist ik hoe breed ik elke streep moest maken.
Is mij nog niet gelukt om een wreede compilatie te maken, op school was ik niet echt handig met handenarbeid
ik heb ook een leuke paint op mijn 360 gemaakt (geen speciaal thema gewoon een probeerseltje) als ik vrijdag thuis ben zal ik ff kijken of ik er een foto van kan maken...VErder echt toffe dingen hier