http://imageshack.us/index3.php, daar kun je hem uploaden en krijg je een link die je in je post kunt zetten. Greetz wooly
misschien is ut een leuk idee dat xbw een design wedstrijd organizeert voor forza op dit forum. dat de meest originele en coole bak wint. k wee niet maar misschien en leuk idee. en xplayer. dat spiegelen moet je gewoon ff naar de andere kant van de auto gaan en op y drukken. helemaal onderin staat iets van paste all from x side. die x is dan de andere kant en werkt alleen met links en rechts he.
Maar mijn probleem is dus dat ik 2 van die vlammen op de zijkanten van de moterkap wil maar dan zijn ze dus niet gespiegeld.
Die drivatar kan je zien als een nitwit die niks kan.Je kan hem trainen door zelf die races en bochten goed te rijden.Als je alle races hebt gereden(alle lessons)dan kan je hem nog verder trainen(free Training),of je kan naar career gaan,een race beginnen,en als je dan klaar bent met de track laden; load drivatar.En dan gewoon start race.Nu kan je zien hoe hij voor jou rijd.Let op; je betaalt een vergoeding voor het gebriuken van je drivatar met het gewonnen geld.Je krijt dus niet de volle pot. :{
de drivatar wilde ik gebruiken om tegen mijzelf te racen maarja het is niet helemaal vlekkeloos. (duh) ik rij iets agressiever dan de pc wil. de manier waarop ik zelf rij krijgt de driviator slechtere stats door. het resultaat is dat hij er niks van bakt tijdens een race. Maar wanneer ik gewoon volgens de wensen ga rijden om hem wel goede stats te geven rij je eigenlijk gewoon tegen de pc. het was een leuke optie geweest mits het goed werkte
ergens pagina 1 of 2 van het grote forza topic deel 5. daar staat de link naar het betreffende topic op forza central
heb je als het goed is daarover gepmed is et niet een leuk idee om zown wedstrijd te organiseren met decals enzo?