mijn 355 jaguar car .Jammer dat je sommige lijntjes niet ziet en ik de buik niet kan door trekken door de air intake en mijn modena
ik weet hoe jullie dit allemaal maken. zo'n n00b ben ik ook niet maar hoe beginnen jullie? bijvoorbeeld bij die southpark figuurtjes want ik heb al verschillende probeerseltjes maar elke keer kom ik er achter dat ik de achtergrond kleur dan weer fout heb ofzo
Je moet gewoon beginnen, en als je iets ziet dan anders moet, dan ga je verschuiven en veranderen in voorgaande layers. Het makkelijkste is natuurlijk om het in 1 keer goed te doen .
Bij bv. die south park figuurtjes begin je met de ondergrond(hoofd,bovenlichaam en armen).Later kan je de kleinere details toevoegen enzo. Als je de kleur nog wilt veranderen kan dat altijd....Je gaat gewoon naar de `laag` die je wilt veranderen en verandert zijn kleur.
er is vandaag bijna niet gereageerd... zijn jullie druk bezig met nieuwe autos make ofzo?.. ik ben voorlopig bezig met de forza competitie en het lukt al aardig... maar als iemand nog ideeën heeft moet je maar posten en ik zal et proberen te make
Heb jij die gemaakt??? Mooi dan! Ik kom niet verder dan wat 'racenummers' en mooie in elkaar overlopende kleuren erop plakken.
lol, ja ik heb deze laatst gemaakt jah. het is echt niet zo moeilijk als t lijkt. als je maar ff bereid bent om wat tijd ervoor te maken.
gaat helaas niet. het is een forza bumper, die kan je niet kleuren, maar ik zit er wel over na te denken om vannacht, na me werk er een andere (overspuitbare) voorbumper neem
Ik vind het wel jammer dat als je veel downforce wilt, je die Forza bumper moet gebruiken, er is gewoon te weinig keus. En hij is nog niet eens mooi.
vind ik ook, maar t ging ff om een goede laptijd op Maple Valley II, en dat is redelijk gelukt 43ste plaats; en dat vind ik voor mijn doen SUPER!!!!!!! daarvoor had ik een normale bumper
Ik vind 'm er zo ook al supermooi uitzien, dus waarom veranderen? En van dat hele kleine beetje verschil in downforce zal je niet zoveel merken, dus als je die andere mooier vind, kan je die er ook gerust opzetten or
Hoe kan je bv een gamekings/powerunlimited logo in die game invoegen zoals ik iemand eerder zag doen? Die staan er toch niet standaard bij?