@JP dan moeten ze het bij drag er bij doen maar bij een normale baan is het zwaar onrealistisch kijk maar naar wat Cazpers zegt die heeft helemaal gelijk
ben het niet met je eens. ze zouden nos er zo in kunnen verwerken dat je het aleen in de dragraces zou kunnen gebruiken. of dat ze een score bord hanteren voor auto's getuned & 1 voor stock cars bijv.. en je hebt natuurlijk niet oneindig nos dus als je alles er in 1 keer doorheen jankt ben je het ook kwijt.. en ze zouden in de gameplay kunnen verwerken dat als je nos het heel relaistisch gebeurt dus als je dan nos gebruikt dat je auto dat moment ook moeilijker te besturen is.. en dan zou het kunnen zijn dat als je meteen met bocht uitkomen nos gebruikt dat je spint bijv.. maar k vind het dus jammer dat her er niet in VERWERKT zit..
Denk dat de mensen te simpel tegen nos aankijken. Je moet niet voorstellen dat het net als bij need for speed is. nos verkeerd gebruiken en het is bye bye engine. En met nos de auto recht houden is al moeilijk genoeg laat staan bochten nemen zoals bij nfs Het vraagt nogal wat kunsten en besides op circuit vraag ik me af hoeveel je aan nos hebt drag maybe wel circuit betwijfel het. Vaak zie je al mensen met een overpowered car al brak rijden laat staan met de boost van nos
Ja maar daarom is dit Forza en niet NFSU Jochie ga nou maar de settings van die Wheelie checken hij is namelijk zeer wreed. *)
maar hoe wil je met nos, zo'n 300 Km/h door een bocht gaan. dat lukt je nooit. veel heb je dr toch niet aan, alleen misschien op een paar tracks zoals New York maar verder heb je nix aan nos, gebruik ut maar in laguna seca, je gaat geheid uit de bocht. beter dus dat ut dr nie inzit. en waar zitten de drag races dan in forza? k heb dr nog geen 1 gezien.
helemaal mee eens.Ik heb dit nu al met een acura intergra type r die ik naar s2 heb getuned (ach moest wou is kijken wat het resultaat was)Dat ding heeft zware turbo lag (tot ong 5/6 duizend toeren gebeurt er vrijweinig) maar ga ik daar overda vlieg ik weg.Het is nu zo dat als ik met wheelspin wegtrek ik in de eerste 4 niks kan afgezien van wegrijden sturen is er niet bij.Verder werkt nos imo genoeg noobs naar de overwinning en is het ook een typisch iets waar irritante glitches van komen
TVR Cebera is bij mij nog steeds Locked. Moet je die Unlocken of heb ik de verkeerde Region gekozen (North America)?
Hier nog ff de CRX - BoB - Marley prototype *) waar ikmomenteel aan werk. Binnenkort meer ...... GamerTag : Mella Mac D _0/
Ole, het werkt!! kan je de pics ook groter maken??? mijn rijdende hamburger tent de Goofy EVO: hoe in vredesnaam kan je een mooi foto'tje maken van je bak... aan de dig. cam ligt het niet, maar sherp kan je die foto's niet maken...
Ziet er zeker wel leuk uit! Ik ben nu bezig met een grolsch decal en een marijuana! Kost alleen zeer veel tijd.
deze is niet speciaal maar ik vind hem wel mooi: deze word een beetje een Tropische look: Ik heb ook nog een boob auto met je raad het al...maar die laat ik maar niet zien