@ EVERT NL, Oke Succes dan met het uitspelen van de single Helaas heb ik dit spel zelf ''nog'' niet maar die ga ik binnenkort wel eens binnenhalen
haha thnx ...Tword best wel een beroemd plaatje, kheb der al meer reacties opgekregen dan voor mijn halo 2 logo . Wat het is....Geen id . Een vaag poppetje met een ferrari teken op z'n t-shirt en hij heeft aan zijn zeis een kop hangen . Dope!
je kopieert hem gewoon van de ene naar de andere kant, dan heb je hem gespiegeld maar dan schuif je alle stukjes weer naar de goede plaats, dit is de makkelijkste en snelste manier, heb ik ook gebruikt voor mijn halo car.
een coca cola logo ofso is misschien een leuk idee. of probeer zo'n geld transport auto na te maken, moet niet moeilijk zijn ze zijn bijna helemaal blauw
BEHOLD !!!!! De Magere Hein Mobiel Alweer een andere creatie van Mella Mac D EN meer on its way natuurlijk !!!!! Wagentje kopen?? we kunnen altijd wat regelen natuurlijk
Je wilde zeker ff showen hoe ver je wel niet was he? Maar erg mooie auto's or Tipje: Ik zou volgende keer foto's nemen in dat andere menu, uhm...... hoe heet dat nou ook alweer??? Customize paint ofzo?
Mja m'n gordijnen waren dicht omdat anders de zon reflecteerd in m'n tv. En dan zie je niets, vandaar dat het zo donker is. En ze zijn gemaakt met m'n D500 en niet met een normale digicam. Dat scheelt natuurlijk ook wel iets!