1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Forza] Show jouw ride!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Xboxmod, 12 mei 2005.

  1. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er mooi uit. Ik heb er nu een met kenny (van southpark) op mijn dak gemaakt. ik post zo de screens. *)
     
  2. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    die LP auto is dope!!!
     
  3. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    tjah tijdens het rijden en je ziet het vlug dan haal je het er wel uit
    maar dat zie je bijna niet voor op de auto
    maar tog mooi gedaan
     
  4. The_Dutch_Eagle

    The_Dutch_Eagle New Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is mijn politie golf ;)

    [​IMG][/URL][/IMG]

    ( Zelf gemaakt )
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2005
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    LP auto ziet er heel strak uit :) Politie auto is ook erg mooi, maar niet de 1e keer dat er een politie auto is gemaakt :9
     
  6. The_Dutch_Eagle

    The_Dutch_Eagle New Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, maar het is toch leuk om te maken en ik weet niet echt wat ik moet maken.

    Megramons, waarom heb je zo'n mooi plaatje als die op zo'n D4 auto gemaakt?
    Dat is toch zonde :confused: daar rij je toch nooit mee.
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2005
  7. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is het wel zijn favoriete auto.
     
  8. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Mja, Ik ben nog niet zo druk bezig geweest met het bestickeren van m'n auto ...

    Dit is een zeer simpel autotje ...

    [​IMG]
     
  9. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd een simpele bak, maar rijdt wel heerlijk he? Ik had btw bij acc 10,0 dus mis je nog een onderdeel ofzo?
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Hmm ... volgens mij niet :confused: ... Maar ik kan brake en corner maar niet hoger krijgen ... Hoe fix je dat dan ?
     
  11. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk heb ik een ander type dan, ik had iets met een Q erin ofzo. Die had ik een keer gewonnen. Misschien moet je eerst nog een paar levels hoger komen. Maar deze rijdt toch ook wel heerlijk? Vind ik wel, bij de evo IV net zo.
     
  12. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die autokeuze had ik gewoon random gemaakt. Ik wou een auto met een grote hood, eerst wou ik de E-type nemen. Maar er is een manier om de decals naar een ander merk + type te transferen dus opzich maakt het niet zoveel uit.
     
  13. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Serieus? Hoe doe je dat dan?
     
  14. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het gehoord op de forums van forza central, ik zal ffe zoeken.

    EDIT/
    Het lukt dus alleen al je Xboxlive hebt.
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2005
  15. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Oke is goed. Heb het namelijk ook geprobeerd te vinden/ uit te vogelen hoe je het kan doen. Zonder succes... jij suc6 ermee in ieder geval!
     
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Megramons mooie bak :). Zeer netjes gedaan. Een kameraad van mij heeft dat logo gemaakt, ik zal ff vragen voor een foto der van (zie onderaan deze tekst voor foto). Dat lijkt ook mooi op de zijkant van je auto. Tis maar een tip ;)

    [​IMG].
     
  17. The_Dutch_Eagle

    The_Dutch_Eagle New Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij kan je alleen naar dezelde auto kopieren
     
  18. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik hierboven al gepost had. Het is dus wel mogelijk.
    1- Be sure the source car is in a different letter class from the destination car. (if they are not in different letter classes already just make some setup change to temporarily make them different)
    2- Your destination car must have some decal on it. It can be anything - just slap a square on it. (This is to set up the decal save file for that vehicle)
    3- Take the source car to the decal shop. Make some small change - like add a temporary square.
    4- Prior to doing this you need to chat with a friend and have him set up a room (and be sure to keep a space open for you) using Live Career Mode at the level of your destination car (remeber this will be different than your source car's level).
    5- Without saving the temporary decal put on your source car (you must have made some change to force the save question) - hit the white button to go to Live and select Join your friend.
    6- You will now go directly to your friends room and it will not save your source decals. You will have a choice of cars (limited to garage vehicles in the destination car's level). Pick you destination vehicle.
    7- Here is where the error occurs and why this works. It will jump back to decal shop and ask you if you want to save before leaving. The save will go to the destination car you just selected. And, when you finally make it all the way into your friends room, your destination car will have the decals on them. (However, the source car will lose the decals and become corrupt requiring deletion of the decal file on that car.)


    @MM: Dat logo komt nog. De auto is nog niet af, ik heb alleen de bovenkant gedaan. Misschien ga ik het onderstaande logo er ook bij doen.
    [​IMG]
     
  19. The_Dutch_Eagle

    The_Dutch_Eagle New Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel mooi maar niet zo moeilijk.

    (Weet iemand wat ik op een auto kan maken?? Ik kan niks verzinnen.)
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2005
  20. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Of ik doe de voorkant en de binnenkant van de Hybrid Theory EP, kan ik lekker van de kant naar de andere kant kopiëren. Is ook gemakkelijk en toch zeer cool.
    [​IMG][​IMG]


    Heb je al een Spongebob auto gemaakt, ik vind dat iedereen er ten minste één gemaakt moet hebben :D
     

Deel Deze Pagina