al een paar op audi tt en enzo's hier zijn ze alleen zijn die armen erg hoekig [/URL][/IMG] [/URL][/IMG] http://www.xboxarena.nl/forum/showthread.php?p=101554#post101554 Odyss NL is mijn broer en hij heeft daar een paar van mijn auto's gepost ( als je die foto's na wil maken heb je te weinig layers. voor die spongebob en scarface had ik ook al 100 layers, dat was al te weinig om het echt mooi te kunnen maken, daardoor zijn die amen zo hoekig.)
Het valt me op dat ik nog nooit een race auto gezien heb. Toen ik bij een vriend was heb ik de West McLaren van Kimi Raikkonen na gemaakt, maar ik ben nog nooit zoiets tegen gekomen. Misschien een idee voor jullie....
haha dit is mijn goedkope B klasse wagen voor de B klasse endurance race . Ik verveelde me eventjes HEEL erg... en aangezien die endurance races nie al te kort zijn... tjah kan ik me best even vervelen dacht ik zo.
ik weet dat het hier niet hoort maar om er nou een hele nieuwe topic voor te gaan maken.. nou ja iig ik krijg het spel binnenkort en had een vraagje kan je een Dodge Challenger tunen? dus egt hoods/spoilers enzovoort?
ik die auto toevallig in mijn garage staan. Je kan er geen spoilers op zetten of andere dingen voor uiterlijk op gooien. Je kan er wel figuurtjes op zetten en teksten etc.
Waarom zijn in Limburg nooit op zondag de winkels gewoon open en in rest van NL lijkt zowat van wel?? Hier is het hooguit een keer in de 2 a 3 maanden dat is de winkels op zondag ook open zijn...
Je kan toch gewoon dat ene uhmmm.... vinyl gebruiken, die waar de kleur langzaam wegtrekt. Je kiest dan eerst de basis kleur en dan plak je die vinyl met de andere kleur erover. Lijkt me niet zo moeilijk eigenlik Of begrijp ik je vraag verkeerd? Ik snap wel dat je kleuren kan laten overlopen, dat doe ik ook wel! Maar zo mooi is het mij nog niet gelukt, misschien heb ik de juiste vinyl wel over het hoofd gezien....
Ik heb het spel vrijdag ook aangeschaft, maar hoe maken jullie allerlei 'proffesionele' figuren? Gewoon met die 6 pagina's figuren etc. die je hebt? Hoeveel layers gebruik je dan wel niet en dan moet je er wel veel tijd insteken zeker. Of unlock je meer op latere stadia?
Bestaat er al tutorials voor het creeren van bepaalde effecten/letters/figuren of is er iemand bij uiterst toeval mee bezig om meer inzicht te krijgen bij het maken van letters en logo's etc.? Ik heb al een subaru bewerkt en mn bijnaam erop gezet (BONK), maar dat was slordiger geschreven dan een analfabetisch kind van twee maand oud.