Hoe bedoel je fanboy ag alles beter dan console fanboys maar is er een makkelijkere manier om letters te maken? mn autoje is nl bijna af
Wow..xplayer..echt waar, ik vind die van jou het mooist, tot nu toe ! Ik begrijp echt niet, hoe je die letters, logo, en kleuren, echt zó precies krijgt
Ik heb nu 10 bakken in m'n garage, maar 2 daarvan heb ik 'serieus' ge-decaled. Een Golf R32 en een Koenigsegg CC8S. Geef a.u.b. tips en zeg wat je ervan vindt. Ze zijn niet heel speciaal hoor, maar toch. Golf R32 Koenigsegg CC8S
@ xplayer: na al die tijd isie dan toch af.. ik zie dat je ook stickers van PU op hebt "geplakt"... hijs echt goed gelukt.. ik hoop em te zien in PU 7, maar ik zou het wel zonde vinden als je em gaat verkopen dan isie niet echt origineel meer en dat is wel zonde.. je moet maar zelf doen wat je leuk vind maar even dat je weet wat ik ervan vindt maar goed... ik ben nog steeds ideeloos na die fokke en sukke kar die ik laatst had gepost ideeën zijn altijd welkom
Ik heb ze gemaild met een kleine tekst erbij dat J.J. een fout maakt door de Apply Decal mode in Forza niet nuttig te noemen. En natuurlijk het excuus aan Ed dat ik geen Laguna heb genomen . Maar ik hoop dat ze te zien zijn, en ik weet nog niet of ik em verkoop dus hij blijft voorlopig nog ff van mij.
Dit is mijn Mustang 'Eleanor' (althans, poging tot) stelt niet heel veel voor qua decals. Ik ben al blij genoeg al kan ik 2 strepen langs elkaar zetten. Echt respect voor degene die complete afbeeldingen kan maken!! owjah Als iemand een Golf politie-uitvoering kwijt wil, wil ik em best wel overnemen.
Welke eleanor? Uit Gone in 60 seconds? Die lijkt dr niet op, of je moet een ander bedoelen, dan neem ik mn woorden terug Ik heb al wel een paar mooie eigen creaties, maar imitaties van figuren wil nog niet lukken. Ik wilde een paar foto's nemen, maar mijn ouders hebben de digicam mee op vakantie
Ten eerste: Niet al je vragen horen in deze thread maargoed..... (zijn ook nog ens hetzelde) Ten tweede: Heb je de beginpost al gelezen? Lijkt me duidelijk genoeg
hier de link voor het maken van letters: http://mysite.verizon.net/vzeokfw3/forza/letters.htm En het kopen en verkopen is alleen mogelijk op Xbox Live En post eens niet 2x binnen het uur exact hetzelfde als je vraag niet direct beantwoord word!
Hola je kunt ook gewoon verkopen/ruilen via systemlink hoor! Dat heb ik al een paar keer gedaan op xlink. Je kunt volgens mij alleen het bedrag waar je hem voor verkoopt niet verranderen. (Prijzen staan vast) Dus je kan geen winst maken door er een mooie skin op te plakken en die te verkopen aan iemand die em mooi vind. Tis mij iig nog niet gelukt.
Ik heb nu een paar designs kunnen kopen, maar die zijn echt super man. Jullie zullen de meeste wel kennen. Eventueel kan ik ze posten. Spiderman Enzo Superman Enzo Ferrari design geel/zwart Enzo Batman Enzo Matrix Enzo Wietblad met joint Enzo Batman Bentley GT Bloemen en Konijntjes Beetle Halo2 Saleen S7 Blote dame Koenigsegg Family ??? TVR Cerbera Scarface Porsche Boxster S Sommige hiervan zijn echt super gemaakt. Als iemand wil dan kan ik er wel een plaatje van posten. Die power unlimited is echt super gemaakt
Op zich ben ik geen Enzo fan, maar daar zijn de meeste designs van te krijgen. Zodoende.....ben zelf nu ook weer aan het knutselen geslagen. Deze gaan jullie beter vinden dan de vorige, althans hoop ik. De Koenigsegg is slecht te zien, kan er niet een mooie foto van maken. Ik weet wel dat er een Mustang Gt in omloop is met ook een dame op de motorkap. Die is een stuk beter. Zal die binnenkort is aanschaffen. Hier de Spiderman: [edit] Niet door mij gemaakt dus, slechts gevonden op Live [/edit]