[Forza] Show jouw ride!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Xboxmod, 12 mei 2005.

  1. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    had laatst online een Pagani zonda eruit gereden. was wel grappig om die gast zijn stem te horen :p

    heb de mini overigens online verkocht. heb nu een Ferrari 360 gemaakt met Ferrari 360 Challenge Stradale striping (zoek op google) is mooi gelukt vind ik zelf heb alleen tijddelijk geen digi-cam tot mijn beschikking. misschien later.
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2005
  2. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    HAHAHA, de Ferrari CS zit gewoon in het spel!!! 8) Dus laat het Googlen maar zitten!
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2005
  3. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft toch alleen de striping van de SC overgenomen op de 360.
     
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ja dus???
     
  5. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    zit die erin dan? damn.... ! nou vaag dan ik heb hem nog niet zien staan :confused: ? maarja, kan ik hem vergelijken met de originele :)

    Edit: ik heb hem gezien maa ik heb hem alleen nog niet geunlocked dus ik kan dan alvast bewonderen :p
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2005
  6. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Als je wil kun je hem alvast van mij kopen. Streepje ziet er iig goed uit.
     
  7. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog een leuke Honda Civic gemaakt, zal ff een fotootje maken.
     
  8. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    waar blijft je foto :confused:
     
  9. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Shit man ik heb Forza een tijd links laten liggen :'-( Dat is allemaal de schuld door rockstar. Ik kan niet stoppen met GTA:confused:a. Het komt ook omdat ik helemaal overnieuw moest beginnen en eigenlijk ff geen zin meer had. Laat ik morgen weer is Forza in mijn xbox stoppen en weer f online gaan. :p Door al die fotos krijg ik ook weer zin om aan de slag te gaan :D Zou ik van iemand morgen een keer wat mooie autos overkopen? Tis maar dat ik er wat heb *) O-) :{
     
  10. DutchDevil79

    DutchDevil79 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Dat zijn idd mooie Porsches :+ .

    Ik denk dat het nog wel redelijk te doen is. Heb je ook een foto genomen van de zijkant. Dan wil ik me er wel aan wagen. Als je alsnog een Porsche hebt met dergelijk design, doe die dan maar. Aangezien een dergelijke BMW niet in het spel zit.

    Het gaat idd wel moeilijk worden.
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2005
  12. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    [tip] Misschien kan je beter een Mercedes voor dit klusje nemen, want M-Benz heeft een bodywork dat meer vergelijkbaar is met de BMW dan die van de Porsche. ;) [/tip]
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2005
  13. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de 2 audi's net wat mooier en fijner omdat de lijnen wat strakker zijn :p

    Zal binnenkort ook eens m'n rides posten. Heb nu een RS6 in Duitsland thema en een Acura NSX (m'n eerste en m'n mooiste denk ik). De rest is crap. Ik vidn het wel mooi maar vrienden denken er anders over... Meestal gaat het over de kleuren.
    Vanaaf zal ik wel wat moois maken.
     
  14. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Klopt je hebt gelijk, maar we waren in eerste instantie op zoek naar een mooi Porsche design vandaar. Daarnaast wil ik het juiste design op de juiste auto hebben.

    Desondanks toch bedankt voor je tip.
     
  15. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er al iemand ooit eens een MacDonalds auto gemaakt? Gisteren heb ik een Mac wagen gemaakt met aan de zijkant een zakje friet + logo, op de motorkap een grote en op het dak een BigMac. Heb minstens 30 sesamzaadjes erop gedaan...

    Waarom heeft dit spel geen fatsoenlijke kleur bruin |:- ?
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    [​IMG]
    Niet van mij hoor, maar ze bestaan :)
     
  17. FUFO

    FUFO Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang zal het wel niet duren voordat je zo'n auto in elkaar gebouwd hebt?? 8)
     
  18. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    |:- heb ik voor niets een avond aan een Mac Donalds car besteed. Die M is nog mooier ook nog. Gelukkig is de uitwerking wat anders :).
     
  19. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Wil je humeur niet nog verder naar benden halen, maar ben er al min. 3 tegen gekomen.

    Man man man, denk dat ik binnenkort ga kappen met designs sparen. Af en toe raak ik de kluts kwijt. Loop inmiddels te kloten met 4 profiles.

    Heb in de tussentijd nog wel een nieuw design gemaakt voor een gast in Amerika. Hij heeft een Pizzaria en wilde een F355 met het logo erop. Resultaat 100 layers aan de zijkanten en 70 bovenop. Hij is op zich wel aardig geworden. Al vind ik zelf het logo niet mooi.
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ben nog helemaal niet ver maar hiermee heb ik dus gekl**t :eek:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Kheb nu ook een Ferrari Marranello gekocht maar die vind ik mooier zonder Decals en Vinyl.
    Wat vinden jullie ervan? :D
     

Deel Deze Pagina