Nee, dat zou flauw zijn dan zou ik alles winnen en das niet eerlijk voor jullie! Edit: Mijn nieuwe project: http://members.rennlist.com/mountain914/R32Logo.gif dit komt heel groot op mijn R32 zonder bumper modifying zal ff naar nog een plaatje zoeken op internet
al een tijdje geen Forza meer gespeeld.. tijd om mijn creaties weer te showen en als er een verkiezing komt.. count me in! zou trouwens wel handig zijn als het een poll wordt.. kan namelijk iedereen heel gemakkelijk stemmen en als we dan toch bezig zijn.. zou mij het beste lijken om 1 onderwerp of ontwerp te kiezen zodat we niet appels met peren vergelijken
Gisteren had een vriend z'n camera meegenomen, maar ben vergeten fotows te maken . Ff een vraagje: hoe maken jullie die letters zo mooi? Hetgeen wat bij mij tot nu toe het beste werkt is een racevlag over de lengte uitrekken (zodat de lengte 1,5x de breedte is) en dan de letters binnen de vlakjes doen. Later de racevlg weghalen en de kleuren veranderen zodat ze allemaal hetzelfde zijn. En hoe pakken jullie de 'S' aan, die letter is zo moeilijk te maken.
ik zal even en paar voorbeelden geven voor willekeurige letters uit het Alfabet: de S staat gewoon in het rijtje als het goed is maar dan moet je er nog een stukje aan vast plakken!
Psies daar heb je wat aan. Maarre niemand die zich geroepen voelt om een kleine verkiezing op touw te zetten. Ik zelf heb er domweg geen tijd voor, anders had ik het natuurlijk gedaan!!
Tnx voor de tutorial, dat ad ik net nodig. Het probleem was niet om de letters te maken, maar om ze allemaal in dezelfde stijl te maken.
Hij is leuk, maar ik had JUPILER wat meer in het midden van je auto gezet als ik jou was. Ook vind ik de letters niet echt geweldig mooi. Is lastig, weet ik, maar misschien kun je daar nog even aan werken.
De letters zijn inderdaad lastig te maken. Het hoeft bij mij allemaal niet erg precies erop te staan, het is meer voor de fun. Maar de volgende keer ga ik er zeker wel meer op letten.
Je kunt alle vlakken gewoon evenveel opschuiven en dan schuif je eigenlijk gewoon de tekst op. Het is even werk, maar ziet er meteen al beter uit.
Vandaag is er een vriend langs geweest met z'n cam. Heb niet van alle auto's foto's gemaakt, maar dit zijn m'n mooiste: Porsche GT2 - schuin van voren Porsche GT2 - van boven Mazda - van de zijkant Mazda - achterkant Honda NSX - zijkant Honda NSX - schuin van achteren Audi RS6 - zijkant Audi RS6 - motorkap Audi RS6 - schuin van achteren Renault Clio V6 RS - zijkant
Ze zien er strak uit man! Ik houd ook van op raceauto's lijkende bakken. Ze zijn echt mooi! Vooral die Mazda, Audi en die Renault vindt ik errug mooi. Alleen staat er op die zijkant 2 keer PIAA, misschien één van die 2 vervangen voor een andere sponsor??? En ik zou "Koni" op die Mazda iets naar boven doen. Ze zijn iig errug mooi.
Tnx voor de complimentjes @ PIAA: das m'n huisstijl . Zal het dadelijk ff veranderen. De Mazda is geinspireerd door deze auto: (heb ik in het echt gezien, stond bij de start recht voor m'n neus toen ik in Zandvoort bij een DTM race was). Die andere 2 zijn zelf verzonnen. De RS6 had eerst helemaal andere kleuren, maar vrienden zeiden dat het kut was. Maar na wat kleurtjes hebben omgewisseld en veranderd ben ik vanzelf op de Duitse vlag gekomen.