1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Forza] Show jouw ride!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Xboxmod, 12 mei 2005.

  1. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat zou flauw zijn dan zou ik alles winnen en das niet eerlijk voor jullie! :+

    Edit: Mijn nieuwe project: http://members.rennlist.com/mountain914/R32Logo.gif
    dit komt heel groot op mijn R32 zonder bumper modifying

    zal ff naar nog een plaatje zoeken op internet
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2005
  2. znx_janx

    znx_janx Shave or not?

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    al een tijdje geen Forza meer gespeeld.. tijd om mijn creaties weer te showen en als er een verkiezing komt.. count me in!
    zou trouwens wel handig zijn als het een poll wordt.. kan namelijk iedereen heel gemakkelijk stemmen
    en als we dan toch bezig zijn.. zou mij het beste lijken om 1 onderwerp of ontwerp te kiezen zodat we niet appels met peren vergelijken O-)
     
  3. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren had een vriend z'n camera meegenomen, maar ben vergeten fotows te maken :confused: .

    Ff een vraagje: hoe maken jullie die letters zo mooi? Hetgeen wat bij mij tot nu toe het beste werkt is een racevlag over de lengte uitrekken (zodat de lengte 1,5x de breedte is) en dan de letters binnen de vlakjes doen. Later de racevlg weghalen en de kleuren veranderen zodat ze allemaal hetzelfde zijn. En hoe pakken jullie de 'S' aan, die letter is zo moeilijk te maken.
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2005
  4. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zal even en paar voorbeelden geven voor willekeurige letters uit het Alfabet:
    [​IMG]
    de S staat gewoon in het rijtje als het goed is maar dan moet je er nog een stukje aan vast plakken!
     
  5. Def XR

    Def XR Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Psies daar heb je wat aan.

    Maarre niemand die zich geroepen voelt om een kleine verkiezing op touw te zetten. Ik zelf heb er domweg geen tijd voor, anders had ik het natuurlijk gedaan!! :p
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2005
  7. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Tnx voor de tutorial, dat ad ik net nodig. Het probleem was niet om de letters te maken, maar om ze allemaal in dezelfde stijl te maken.
     
  8. rob wouters

    rob wouters !Ferrari!

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Geef maar wat reacties..
     
  9. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hij is leuk, maar ik had JUPILER wat meer in het midden van je auto gezet als ik jou was. Ook vind ik de letters niet echt geweldig mooi. Is lastig, weet ik, maar misschien kun je daar nog even aan werken.
     
  10. rob wouters

    rob wouters !Ferrari!

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    De letters zijn inderdaad lastig te maken. Het hoeft bij mij allemaal niet erg precies erop te staan, het is meer voor de fun. Maar de volgende keer ga ik er zeker wel meer op letten.
     
  11. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt alle vlakken gewoon evenveel opschuiven en dan schuif je eigenlijk gewoon de tekst op. Het is even werk, maar ziet er meteen al beter uit.
     
  12. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Jupiler

    Doet me denken aan het introkamp van m'n studie, dat was in Belgie.
     
  13. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zien er strak uit man! ;) Ik houd ook van op raceauto's lijkende bakken. Ze zijn echt mooi! Vooral die Mazda, Audi en die Renault vindt ik errug mooi. Alleen staat er op die zijkant 2 keer PIAA, misschien één van die 2 vervangen voor een andere sponsor??? En ik zou "Koni" op die Mazda iets naar boven doen. Ze zijn iig errug mooi.
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Mooie wagens man Gunther! Komen die ook in het echt voor tijdens 'echte' races?
     
  16. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Tnx voor de complimentjes

    @ PIAA: das m'n huisstijl :p :D. Zal het dadelijk ff veranderen.

    De Mazda is geinspireerd door deze auto:
    [​IMG]
    (heb ik in het echt gezien, stond bij de start recht voor m'n neus toen ik in Zandvoort bij een DTM race was).
    Die andere 2 zijn zelf verzonnen. De RS6 had eerst helemaal andere kleuren, maar vrienden zeiden dat het kut was. Maar na wat kleurtjes hebben omgewisseld en veranderd ben ik vanzelf op de Duitse vlag gekomen.
     
  17. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    hebben jullie al in het nieuwe xboxmagazine gekeken? ;)
     
  18. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ja, die is goed gelukt :)
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Zeker, die was echt mooi gemaakt.
     
  20. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    BANG BANG he shot me down
    BANG BANG that awfull sound


    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina