1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Forza] Show jouw ride!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Xboxmod, 12 mei 2005.

1. rob wouters

rob wouters !Ferrari!

Leuk Bevonden:
    0
    Hier de verbeterde versie:

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Vette bak man:D

3. znx_janx

znx_janx Shave or not?

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen xboxmagazine.. :)
    kan niemand het scannen? O-) dan kan iedereen et meteen zien
    trouwens ik had vandaag gekeken naar me autos.. nou er zaten nog een heleboel racekarren met een strakke decals die ik had gemaakt :D zodra ik weer aan een camera kan komen maak ik wel een paar fotos.. nu.. nog meer maken! _O_

4. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Mijn eerste project, ben ik aan begonnen na Alonso's machtige Grand Prix vanmiddag :9 :

Zijkant: Linksonder zie je het nagemaakte logo van Guru (Sponsor van Renault), en in het midden zie je het logo van I-Mode (idem)

Achterkant: Ook hier het logo van I-Mode (Logo van Telefonica vond ik ietsje te moeilijk :p )

Bovenkant: Nagemaakte logo van Mild Seven, ik had even geen zin in de naam.

Voorkant: De nummer 5 van Alonso

5. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ziet der al lekker gruwelijk uit die clio :9

6. smarty_peanuts

smarty_peanuts Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hij was nogal moeilijk te missen ( als je die xbox magazine auto bedoelt tenminste) zag er wel bruut uit, maar ik heb geen forza (momenteel/voorlopig geeneens een xbox hij ligt in het xbox ziekenhuis) maar hoe doe je dat met die auto's wil ik gewoon eens weten al dat ''pimpe'' lijkt me namelijk sterk dat die allemaal als kiesbare stickertjes in het spel zitte

7. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Je moet gewoon alle tekens maken doormiddel van Balken, cirkels, vierkanten. Etc.

8. smarty_peanuts

smarty_peanuts Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    oke ik was gewoon nieuwscchierig omdat ik van sommige van die autos toch echt onder indruk was van die spongebob enzo

9. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren hadden ze bij OCC (op Discovery channel) een geel/zwarte bike gemaakt voor Lance Amstrong. Toen ik vandaag Forza opstarte zag ik dat ik een gele Lexus IS300 had met een motorkap van carbon. Wat zwarte stickertjes erop gezet, en ik heb weer een vette bak in m'n garage erbij :D.

Die Kill Bill auto is kei goed, perfect gewoon met dat rood erbij.
    De Alonso auto is ook vet, maar ja, jammer dat het geen Williams is ;).

10. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke dan, hier zijn mijn bakken weer. Als je op "ze" klikt krijg je de vergrote versies. ;) Geef a.u.b. tips en meningen! Ik heb op zo goed als elke auto bodykits, spoilers etc. zitten, en tune ik ze vooral bij "Chassis/Drivetrain" tot de limiet van de klasse, soms zet ik er nog een turbo-tje op. *)

Golf R32, Eerste bak die ik écht ge-decaled heb. *)
    [​IMG][​IMG]

Mijn "Race" Renault Clio
    [​IMG][​IMG]

Dodge SRT-4
    [​IMG][​IMG]

Mazda Protége
    [​IMG][​IMG]

En hier mijn Dukes of Hazzard, General Lee auto
    [​IMG][​IMG]

Nissan 350Z
    [​IMG][​IMG]

Koenigsegg CC8S
    [​IMG][​IMG]

Mini Cooper S, deze zag ik in een centrum van een Belgische stad.
    [​IMG][​IMG]

Herbie!!! Natuurlijk een Beetle.
    [​IMG][​IMG]

Ford, ik weet het type ff niet, maar iig een stoere amerikaan heb ik proberen te maken.
    [​IMG][​IMG]

Mijn strakke Aston Martin
    [​IMG][​IMG]

En hier nog wat "licht" verfraaide auto's
    [​IMG][​IMG]

En met deze politieauto ben ik nog bezig, lukt alleen niet echt.
    [​IMG][​IMG]

11. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, dat zijn er een hoop!
    Wat me als eerste opvalt is dat je racewagens vrij clean zijn. Dit is waarschijnlijk je eigen stijl. Op zich geeft dat een mooi effect, maar bijvoorbeeld een sticker boven de voorwielen van de Clio zou zijn race-uiterlijk versterken imho. Mijn persoonlijke mening over de auto's:
    - Golf: orginele uitwerking, pas op dat je geen verschillende stijlen combineerd. De strepen over de lengte zijn rond met spitse afwerkingen. Een racevlag is strak. En de nummer 2 zit in een rondje. Maar het is niet storend bij deze auto.
    - De Clio ziet er fris uit door z'n kleurtje. Die strepen maken het helemaal af.
    - Dodge Neon, (y) goed gedaan, een mooie auto mooier maken kan iedereen wel, maar een lelijke auto geweldig maken is een kunst. Gewoon een lekkere auto
    - Erg goede bak de Mitsu. Het zou zomaar een Sparco democar kunnen zijn (en dan nog een betere dan die er in het spel zit...). Oogt erg strak en heeft iets prikkelends. Leuk gedaan met het zwart dat over loopt in donker grijs.
    - 350Z: kan je beschrijven wat je allemaal met die auto heb gedaan? Want volgens mij heb je er met licht blauw 'tears' erop gezet, maar dat kan ik niet zo goed zien.

Ow ja, gisteravond heb ik alvast voor de verjaardag van een vriend een auto bestickerd. Een heuse 800 pk Camaro SS, welke idioot verzint dat je in die bak een motor van een C5R erin kan leggen en die motor ook nog eens opvoeren :). Op de zijkant staat nu 'Frank = 18' in stijl :cool: . Het probleem is dat ik alle letters moet verschuiven aan de rechterkant.
    Die auto hebben jullie dus nog te goed, samen met een Lexus. Eens een vriend uitnodigen met een digi cam.

12. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Erg bedankt voor de tips etc. ! ;)
    Wat ik met die 350Z heb gedaan??? Ik heb 'em een blauwe kleur gegeven. Dan heb je zo'n decal die van allemaal "streepjes/stukjes". Die plak ik op elk plekje van m'n auto met een iets lichtere kleur blauw. Dan krijg je dat effect, de foto's zijn wel iets waziger hoor. Dan stop ik er wat reclame op etc. en done is die bak.

Dat doe ik eigenlijk altijd met mijn auto's. Eerst een met wat decals de kleuren van de auto's etc. doen. Basis kleur met wat vlakken eroverheen. En dan wat reclame erop. Gister heb ik dan een Herbie-auto gemaakt, ben ik bezig met een politieauto en heb ik die "General Lee, Dukes of Hazzard" gemaakt, en daarbij ga ik (vanzelfsprekend) anders te werk.

13. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hier nog een foto van Boris en Bobette? van Nijntje op een Clio v6. Die had ik een paar weken terug gemaakt en vond ik wel leuk om te laten zien. Ik heb ook nog een paar Civic's met nijntje en andere dieren :D

14. alphablack

alphablack Chicken chaser

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag hoe kleuren jullie die dingen in?

15. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Je selecteert bijvoorbeeld het figuur; DRIEHOEK. Dan geef je aan welke kleur je hem wilt ;). Met deze figuren maak je de tekeningen. Jaja, heuse artiesten hier op XBW _O_.

16. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je bedoeld zo'n zwart lijntje en dan alles inkleuren.

[Voorbeeldje van de kop bij zo'n beertje] Je selecteerd een rondje (met een zwarte kleur), die geef je bepaalde formaten met 'size'. Bijvoorbeeld x=150 en y=200. Dan zorg je dat je tabblad op 'size' staat. Je duwt op Y, en vervolgens geef je de nieuwe layer een formaat (x=140 en Y=190). Dan druk je op A en je komt in het layer menu terecht. Kwestie van de 2de layer een andere kleur geven en je bent klaar.
    Ik hoop dat dit is wat je bedoeld. Volgens mij is dit de snelste methode waarbij je garantie heb dat alles goed uitgelijnt is. Een nadeel is dat je abstract moet denken omdat je de kleur later aanpast. Het voordeel is dat abstract werken nauwkeuriger is dan op het oog.

17. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    1 woord: Geniaal _O_. Dope bak man 8)

18. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    hoe lang ben je wel niet bezig geweest met die beertjes? :eek:
    wel zeer mooi gedaan!

19. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Die beertjes zijn vet! Wat mij opvalt is dat vaak de Renault Clio het slachtoffer is van geweldige sticker! _O_.

20. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben, denk ik, een half uurtje bezig geweest met de beertjes, de rest heb ik er eigenlijk binnen 5 minuten er bij verzonnen. Maar ik had een voorbeeld van de beertjes O-) :

Deel Deze Pagina