Wow, dat zijn er een hoop!
Wat me als eerste opvalt is dat je racewagens vrij clean zijn. Dit is waarschijnlijk je eigen stijl. Op zich geeft dat een mooi effect, maar bijvoorbeeld een sticker boven de voorwielen van de Clio zou zijn race-uiterlijk versterken imho. Mijn persoonlijke mening over de auto's:
- Golf: orginele uitwerking, pas op dat je geen verschillende stijlen combineerd. De strepen over de lengte zijn rond met spitse afwerkingen. Een racevlag is strak. En de nummer 2 zit in een rondje. Maar het is niet storend bij deze auto.
- De Clio ziet er fris uit door z'n kleurtje. Die strepen maken het helemaal af.
- Dodge Neon, (y) goed gedaan, een mooie auto mooier maken kan iedereen wel, maar een lelijke auto geweldig maken is een kunst. Gewoon een lekkere auto
- Erg goede bak de Mitsu. Het zou zomaar een Sparco democar kunnen zijn (en dan nog een betere dan die er in het spel zit...). Oogt erg strak en heeft iets prikkelends. Leuk gedaan met het zwart dat over loopt in donker grijs.
- 350Z: kan je beschrijven wat je allemaal met die auto heb gedaan? Want volgens mij heb je er met licht blauw 'tears' erop gezet, maar dat kan ik niet zo goed zien.
Ow ja, gisteravond heb ik alvast voor de verjaardag van een vriend een auto bestickerd. Een heuse 800 pk Camaro SS, welke idioot verzint dat je in die bak een motor van een C5R erin kan leggen en die motor ook nog eens opvoeren
. Op de zijkant staat nu 'Frank = 18' in stijl
. Het probleem is dat ik alle letters moet verschuiven aan de rechterkant.
Die auto hebben jullie dus nog te goed, samen met een Lexus. Eens een vriend uitnodigen met een digi cam.
Klik om te vergroten...