Ik had ff een vraagje...Ik wil bijvoorbeeld alle logo's op mijn auto wit maken, zoals bijvoorbeeld de acura op het hoesje en de Williams Formule 1 wagen Weet iemand hoe je dat kunt doen??? Want volgens mij is het wel mogelijk want ik heb screenshots gezien in XBM en daar hadden sommige auto's het ook...
Dan moet je het teken in je eigen kleur namaken. Idee is om eerst het teken neer te zetten en daar dan met andere kleuren met figuen erover heen te gaan. (soort van overtrekken) Zo lijkt het teken er precis op en is het minder moeilijk, je kan namelijk geen Sponsors in andere kleuren kiezen.
kan niet, vond ik ook al jammer, wel zitten alle stickers in de game voor de nsx maar niet in de goeie kleur, dat probleem had ik ook al, maar toch is het gelukt om 'm na te bouwen, hoewel de stickers dan niet wit zijn
keb nog niet alle pagina's doorgespit voor de general lee (auto van de Dukes of Hazard) maar ben benieuwd of iemand dit is gelukt, helaas zit de dodge charger er niet in maar ik heb het op de pontiac gto uit de '60 jaren gedaan, ik zal er binnenkort ff n foto van maker en online zetten, alleen de getallen moeten nog ff aangepast worden, nu zitten er gewoon de normale getallen van het spel op. zoek ook eens op google op honda civic type-r, als je dan een witte tegenkomt met een rode rand rondom, die heb ik ook nagebouwd
Ik heb een Dukes of Hazzard auto, die staat hier ergens! My Rides: Golf R32, Eerste bak die ik écht ge-decaled heb. *) Mijn "Race" Renault Clio Dodge SRT-4 Mazda Protége En hier mijn Dukes of Hazzard, General Lee auto Nissan 350Z Koenigsegg CC8S Mini Cooper S, deze zag ik in een centrum van een Belgische stad. Herbie!!! Natuurlijk een Beetle. Ford, ik weet het type ff niet, maar iig een stoere amerikaan heb ik proberen te maken. Mijn strakke Aston Martin En hier nog wat "licht" verfraaide auto's
die general lee kun je toch beter maken op de pontiac gto '60 jaren, en die ford is een gt-500kr. enne, je cc8s heeft een zeer hoog kwijlgehalte
Ik zal het proberen, bedankt trouwens voor het type, ik kon er niet opkomen. Maar voordeel van die Ford is dat ie best lekker rijdt, ik probeer het morgen wel, ik moet nu gaan. Ik heb ook een Ferrari F355 gedecaled, een Itiliaans sfeerje heeftie. *) Ik post em binnenkort wel.
Momenteel ben ik bezig met een Kimi-Mercedes. Ik probeer de look van de F1-wagen van Raikkonen neer te zetten op een beetje standaard Mercedes (weet niet meer welke). Op dit moment is de zijkant bijna af en als ie helemaal klaar is dan hoop ik dat ik wat foto's kan nemen, maar dat is dan nog even afwachten.
Let wel op dat je geen 'west' op de zijkant zet. Mclaren heeft namelijk een nieuwe sponsor: 'Jonny Walker', die het sigaretten merk gaat vervangen voor de komende races. Ik heb zo'n auto ook een keer gemaakt (alleen dan op een Golf R32 ), maar die heeft een vriend gedeleted
Dat klopt, West is sinds Hongarije verleden tijd (helaas) maar ik gebruik nog wel steeds het logo ervan, ik doe de letters 'KIMI' in de stijl van West samen met de twee bekende lijnen (rood/oranje en grijs). Ik doe dit omdat ik dat logo zowiezo erg mooi vind en ze hebben er bijna negen jaar mee gereden. Misschien doe ik het volgend jaar wel in de Johnny Walker stijl maar ik weet niet hoe het er dan gaat uit zien (dan komt Johnny Walker immers ook op de side-pods van de wagens).
nee man je hebt hem ge glitched van een andere auto niemand zou tekst half gaan zetten echt nooit niemand!!!
kijk ik wil een auto maken met dit plaatje erop: logo van Gamez.nl Kan iemand mij vertellen hoe ik het moet doen ik snap het niet?
Heel erg mooi gedaan allemaal! Alleen zie ik dat je bijna elke auto tot de S-klasse hebt getuned, da's veel te veel man!
Ik race liever dan dat ik kruip. en als je echt wilt custom painten dan check dit Forza custom paint alphabet