Deel 1 van gaming 4 ever's auto's
Omdat al m'n auto's niet in één post passen, post ik ze in 2 delen.
Hier is de stoet auto's van mij persoonlijk: *) Ik heb in principe bij elke auto bodykits, velgen, spoilers, turbo's etc toegevoegd. Het gaat HIER om de decals.
(geef aub tips, ideeën en meningen)
Dit is een Mini Cooper S die ik een tijdje geleden had gemaakt. Ik zag er één met dezelfde kleuren in Antwerpen staan, en ik dacht... Die maak ik na, en ik vind 'em persoonlijk erg mooi, hij straalt de Britse sfeer goed uit IMO.
Deze Honda Integra Type R heb ik gister gemaakt en ik vind 'em erg mooi geworden. Ik heb bewust voor weinig sponsors gekozen, omdat ik 'em zo het mooiste vond.
Dit is m'n Audi S4 V8 met de Duitse kleuren. Hij is best mooi geworden al zeg ik het zelf, de foto is alleen wat wazig.
M'n Honda S2000-tje is ook wel mooi geworden. Hij heeft veel sponsors etc en lijkt erg op een échte raceauto IMO. De achtergrond kleuren waren ook best moeilijk om te maken.
Dit is m'n Ferrari 355 Challenge, met de Italiaanse lijnen enzo vind ik hem best mooi, alleen een klein beetje wit maarja...
Deze oude Ferrari heeft 2 Italiaanse vlaggen over zich heen. Eentje over héél de auto, en ook ééntje over het midden, ik vind het best wel stoer staan zo.
Laatst bewerkt: 15 aug 2005