Mijn opgefockte CRX !!!!!! je moet hem eens horen bij de start nie te geloven net een forumle 1 auto,alleen jammer dat ik pas bij level 10 ben ja die levels (silverstone,enz) zijn vind ik niet echt circuits om 300 op te rijden *)
Soieso moet je niet 300 gaan rijden met je CRX. Dan is hij zo erg opgef0kt dat hij amper te besturen is . @Gaming 4 ever; Prachtige auto's. . Je Audi S4 vind ik erg goed, de Aston Martin is lekker stylish, je Koenigsegg nu al legendarisch. Je stijl vind ik erg mooi, racy look, maar toch speels zeg maar. Heb zelf 1 à 2 auto's die ongeveer dezelfde stijl hebben, maar ze halen het niet bij de jouwe . Die jappanners zou ik niet overdreven decalen, gewoon een par kleine sponsors (zoals je RX). Zo blijven ze sportief .
Danke schön! Ik heb inmiddels alles uitgespeeld, en heb de Mazda 3 weggegooid. Dezelfde soort decals heb ik geplakt op die gele Supra, alleen iets anders dan, met meer sponsors, is best mooi geworden. *)
Foto . Zal binnekort (als ik weer camera heb) paar plaatjes van mijn uhm... 'mooiste' wagens posten .
hier mijn creaties: gulf number 7 porsche spyder [/URL][/IMG] en mijn gulf racing corrado, [/URL][/IMG] _0/
Ik zelf heb forza gespeeld en heb hem zo de hoek in gegooid ik vindt het echt geen ene bal aan sonde van me geld eigenlijk..
Best wel zonde dan ja. :{ Ik ben nu momenteel over de 50% met career en iets van 97% met arcade. Het enige irritante is dat er zo weinig tracks zijn, iedere keer weer hetzelfde. Verder wel tof spelletje vind ik (en m'n Kimi wagen is denk ik wel af).
Ik speel het liefts gewoon zulke spellen als halo 2 vindt ik veel beter en nog leuker ook want ik hou niet van zo van race spellen..
dat is dan toch wel netjes ofniet ? ja me career was 20 % en me arcade net 40 % maar ik heb het een paar gespeeld maar daarna ging het gewoon vervelen Idd geld voor nix uitgegeven ..
Ikke heb alles op 100% Maar nu ontopic: Iemand nog foto's? Dit waren de mijne: gaming 4 ever's Forza auto's Deel 1 gaming 4 ever's Forza auto's Deel 2