1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Forza] Show jouw ride!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Xboxmod, 12 mei 2005.

  1. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je beter in de gewone FM-thread plaatsen maar om het maar direct te beantwoorden:
    Als je nog genoeg lol hebt met FM dan zou ik er gewoon mee doorgaan, zeker als ik 'm nog niet had uitgespeeld. Als je 'm al wel hebt uitgespeeld en je speelt 'm verder niet zo heel veel meer dan zou ik er wel serieus over nadenken om 'm te ruilen. Maar dit is weer erg subjectief, gewoon beide spellen vergelijken (voor zover dat kan) en dan bedenken welke je denkt dat het leukste zal zijn. ;)
     
  2. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan m'n nieuwste creatie ff niet laten zien, maar ik kan wel een sneak preview geven :).

    Specs:
    - Nissan 350Z
    - 250+ layers
    - gesponsord door: EA, Philips, HP, C1000, AMD, Fila en diverse fabrikanten uit de automotive branche
    - witte paint met aan de voorkant licht blauw vinyls en aan de achterkant donkerblauwe vinyls
     
  3. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt mooi! Mijn 350Z begint nu wat gedateerd te worden met die in allerlei stukjes blauw gespoten carroserie.

    De kleuren combinatie klint iig heel mooi, ik gebruik hem ook vaak. :)
     
  4. ViperGTS

    ViperGTS _/_/_/_/_/

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je alleen van die vette plaatjes op je auto maken als je de pc versie hebt?
     
  5. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Er is geen PC versie van Forza ;). Op de xbox is hij er alleen, dus iedereen maakt hier ook die pics. op.
     
  6. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Met trots presenteer ik m'n 350Z :+ .

    [​IMG]
    Wat valt er te zien? Het EA en AMD logo. Het racenummer is niet meer PIAA plus het getal maar het heeft een vernieuwde lay out. Geinspireerd door de driftauto die in het huidige nummer van het tuningsmagazine 'GR8' staat. Let op het achterste zijruitje, ik heb er een zwarte sticker achter geplakt. Geeft een grappig effect, omdat de ramen getint zijn lijkt het alsof de belijning zo hoort. Bij de NX sticker loopt de achtergrondkleur geleidelijk over van wit naar blauw.

    [​IMG]
    Wat valt er te zien? Het Fila logo. Het valt niet goed te zien maar linksonder staat het Injen logo. Wat weer wel opvalt is het gele pijltje. In dit spel heeft het geen functie, maar zo'n pijltje is bij diverse (alle?) raceklasses verlicht door de FIA. Het pijltje geeft aan waar er een haak is waaraan een sleepkabel kan worden bevestigd als een auto uit de grindbak moet worden gesleept. Helaas is de asskicking achterspoiler onderbelicht.

    [​IMG]
    Wat valt er te zien? De sponsoren C1000, HP en Philips. Vanuit die hoek is Philips niet echt mooi. Sowieso was de Philips logo een moeilijke, omdat ie in een lastige hoek zat waardoor ik niet altijd even goed kon zien hoe een verandering van een layer uitpakte. Omdat de spoiler zo groot is heb ik besloten om het blauwe vlak te 'breken' met een lijn en een sponsor daarop. Goodridge was bereid om die taak op zich te nemen.

    [​IMG]
    Wat valt er te zien? Het Philips logo vanuit een andere hoek.

    [​IMG]
    Wat valt er te zien? Het gele pijltje natuurlijk, de sponsor Koni. Als je 2 cm onder stoptech kijkt zie je letters zitten. Als je het OZ logo (? ik weet het niet meer zeker) sterk uitvergroot dan zie een paar vlakje met daarop letters. Die letters zijn het.

    [​IMG]
    Wat valt er te zien? Gewoon de geile belijning van een 350Z _O_ .
     
  7. DonJordi

    DonJordi The don himself

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie wagen gunther als c1000 hier de bestellingen mee zouden brengen waren ze er een stuk sneller als met die busjes 8)
     
  8. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi gedaan gunther! _O_
     
  9. ViperGTS

    ViperGTS _/_/_/_/_/

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Maak je die plaatjes gewoon via de pc?
     
  10. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Digitale camera. ;)
     
  11. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    C1000 _O_

    Ben nu bezig om deze Civic na te maken. Niet moeilijk voor jullie denk ik, maar ik ben zelf gruwelijk slecht in decaylen.
    [​IMG]
    Lekker simpel, maar toch sportieve bak :D.
     
  12. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank je voor de complimenten mensen.

    Overigens is een simpel ontwerp kiezen vaak het beste. Een complex ontwerp leid bij mij vaak tot mislukking of tot fustraties. Jammer btw dat je in Forza niet de velgen kan spuiten, ik mis vaak witte velgen.
     
  13. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    :cool: _O_ 8)
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    C1000 logo is echt mooiste van de auto :p. Maak der is een echt C1000 bakkie van, geen logo's van EA en fila ;). Lijkt me geweldig.

    Blanqua kben benieuwd naar je creatie.
     
  15. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Honda civic type- R mijn favoriete auto uit het spel (naast de Mitsubishi Lancer evo 8 Q nogwat)
     
  16. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    De C1000 Ferrari Enzo is aleen eindje af, ben nu ff inspiratieloos. De naam C1000 is denk ik de makkelijkste naam die er is.

    Hoe maak ik het logo van C1000?
    stap 1: je pakt een rood vierkantje en draait hem 45 graden naar een willekeurige kant
    stap 2: je neemt een wit rondje en zorg dat het een ovaal wordt. De ovaal moet horizontaal binnen de uiterste hoeken van de ruit passen en hij moet niet al te hoog zijn
    stap 3: je stampt de layer en je drukt op 'b' en ga naar het kleur pallet. Verander de kleur in dezelfde rood van stap 1. Je gaat weer naar naar 'size layer' en je maakt het ovaal lager en rek het wat uit
    Deze stappen klinken vaag, maar soms worden dingen pas duidelijk als je ze uitvoert met de uitleg erbij.
    De naam in het logo zetten
    stap 1: je pakt bij de vinyls het getal 0 (in de witte kleur, laatste tabblad).
    stap 2: je zet 5 van deze vinyls naast elkaar met overal even veel ruimte tussen
    stap 3: je haalt de 2de van linkse 0 weg en je vervangt hem voor een 1. Let op dat je weer dezelfde hoeveelheid ruimte tussen de cijfers behoud
    stap 4: plaats een vierkante vinyl op de meest linkse 0, zoals in het volgende plaatje. De kleur van het vierkantje moet de achtergrondkleur zijn

    [​IMG]

    Zorg dat het eindresultaat lijkt op dit:
    [​IMG]

    Laten ik het erop houden dat het logo van EA niet in 7 stappen ging :) .
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2005
  17. rob wouters

    rob wouters !Ferrari!

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel vette bak Gunther.

    Ik heb nou een Aston Martin in James Bond stijl:
    [​IMG]

    [​IMG]

    Ik heb ook mijn Jupiler skyline verbeterd:
    [​IMG]

    Het zijn maar eenvoudige afbeeldingen die er op staan, maar het is beter als niks.
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik heb Forza pas een paar dagen, en heb vandaag ook mijn eerste browsel gemaakt. :)

    Mischien nog wat standaard maar de pro stuff die jullie nu allemaal maken moet ik nog leren ghehe "ik ben in de leer" :D , vind hem zelf wel mooi...vooral die zwart/paarse tint is echt zooo mooi!

    APR Celica, lekker karretje.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2005
  19. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is dus mijn 007 TT, hij ziet er op t plaatje minder uit dan hij is.

    [​IMG]

    [​IMG]

    En dit is mijn Mitsubishi Lancer Evolution VIII FQ-330:

    [​IMG]
     
  20. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Ziet er zeer stylish uit excess met die celica :) Ik zal ook ff kijken of ik mijn spiderman auto kan plaatsen.
     

Deel Deze Pagina