Hmmm, Ik verwachte wel meer mensen die hun gepimte auto lieten zien. Kom is op. En voor alle mensen die mijn auto's lelijk/niet mooi vinden...ik ga rustig door
Zijn die allemaal van jouw? Netjes hoor. Vind deze helemaal super edit:/ zie al dat ze van verschillende mensen komen
Wow dit ziet er wel heel erg cool uit allemaal!! Maar kan iemand nou precies vertellen wat je allemaal kan tunen,pimpen en plakken?
Ok je kan gewoon je linker kant plakken de rechterkant de bovenkant/kap achterkant voorbumper spoiler. Tunen kan gewoon uitgebreid hele motor, dus ventilatie suspension banden enz. En pimpen kan je nieuwe velgen getinte glazen bumpers(die weer zorgen voor snelheid o.i.d. spoilers.
Sorry, my bad Ik heb het helemaal zelf s'nachts in elkaar zitten zetten *) Eh, ik doe mijn best, ik ben ook geen turbo
Hier nog wat screens van mijn neef zijn auto DUS NIET MIJN AUTO DEZE SCREENS ZIJN DUS NIET VAN MIJ!!!! ze zijn van sneakyjur.
jaaaaa gasten alles goed daar na ik liet me neefje het ff snel doen want ik had er geen zin in maar zijn ze vet of niet ????