Hoe krijg ik een plaatje op mijn motor kap ? als ik dat boven aanzicht neem, dan kan ik alleen op het dak een plaatje doen, en niet op de motorkap ? ? En jammer dat het zo moeilijk is om decals te maken
is het eigenlijk ook mogelijk om als je 1 kant afhebt alle layers ook op de andere kant te plaatsen en precies op de goede positie? dat je zegmaar de ene kant naar de andere kant kopieert.
Ja dan moet je naar dat menu'tje gaan waar je ziet hoeveel layers je erop hebt staan. En dan kies je die ene die je wilt(nog niet indrukken) dan klik je op Y en dan staat er copy cut enz. klik copy en plak hem aan de andere kant .
Kheb al wat uitgeprobeerd met auto's kopen en verkopen op xlink (system link) Maar weten jullie ook of je ervoor kunt bieden? Dus dat je winst maakt op die auto's of dat je probeerd auto's voor een prikkie te kopen?
Kan je daar ook je auto's verkopen hoe?. Maar ik ben nu even met een nieuwe auto bezig komt zo snel mogelijk online! Hier is mijn nieuwe wagen: Proud to be a dutch guy
Je gaat gewoon naar system link en bij hosting opties kun je zeggen ik wil een soort van "marktplaats" maken. Maar volgens mij kun je je auto's alleen verkopen voor een bepaalde vast staande prijs.
Erg mooie creaties... echter ik kan wel uren bezig gaan zijn met 1 creatie voor 1 auto, maar dan kan ik op live niets (nog niet op live gespeeld omdat ik eerst flink wat auto's wil hebben, anders ben je volgens mij kansloos).
Ik heb het concept iets aangepast, daarvoor verwijs ik je naar de beginpost. Edit: Gelijk eerste challenge erbij gepost.
Competitie Ok ik zet deze kar in voor de xbox auto competitie Als jullie op mij stemmen krijgen jullie korting op deze bak om hem te kopen *).
Je moet gewoon create een game en dat iets van selling, dan kunnen lui joinen en kan je je car laten showen. Maar is ook handig om je creaties te laten zien. Voor degene die live hebben, zullen we vanavond is proberen?? Ik wil jullie bakken wel is zien
Dit is mijn Mini Cooper. Hoofd van Garfield op mijn dak gemaakt. Het duurde zwaar lang Ik heb hiervoor alle 100 layers gebruikt, maar een aantal waren overbodig.