@appie, er zit ergens een optie dat je de layers van de ene naar de andere kant kan doen, heb je dat al geprobeerd Prachtig die garfield edit: ik neem copywright op odie !!! overmorgen moet ie af zijn deze komt op mijn audi rs 6
Ik heb een politiegolf gemaakt, politie staat er iets te groot op en aan de andere kant moet ie nog komen. Wel ziek om een politieauto te maken maar wel leuk.
BTW: Iedereen die hier bagger in is kunnen een ontwerpje bij mij achter laten (niet dak zo goed ben) en dan maak ik hem wel. Kost je wel de auto zelf. 1 experiment is al gelukt gemaakt voor zephyrus. 500E POST .
ik kom nog!!! geef nog effe de link anders!!! he, jongens, kan je online nou ook auto's kopen en verkopen aan anderen??? zo las ik ergens wat... ben nog niet online geweest namelijk!!!
Ja, dat kan. Zojuist met een aantal gedaan van het forum hier. De host moet dan buy and sell selecteren en dan kan iedereen in de lobby elkaars auto's bekijken en evt. te koop zetten / overkopen.
Ik ben nu bezig met een Sasuke (van Naruto) ferrari. Gezicht op de voorkant. (Is nogal moeilijk want moet best klein). En dan dat logo op het dak. En dan de naam op de zijkant met een kunai ernaast. (soort mes). Oke en dan ga ik nu maar beginen. Ik laat wel zien waneer die af is.
Ik denk dat je daar dan eerder een aparte thread voor kunt aanmaken. Hier post iedereen sowieso zijn bakkie.
Vanmiddag ook even aan het knutselen geweest, heb nou een mooie Kill Bill 2 auto inclusief bloedvlekken. Helaas heb ik geen digitale camera.