Nee, want hij heeft geen live, en bij xbc kan je niet zelf bieden blijkbaar, en hij vraagt zich af of je bij live wel zelf kunt bieden! Toch?
Dan moet je ff een keer op live komen, dan kan ik wel wat fotos maken *) Ik gebruik mijn webcam (want mijn pc staat naast mijn xbox en tv). En het gaat lekker snel
Welk xbox spel ?? Ik ben al best ver met mijn Sasuke car. Alleen ik vind dat gezicht zo moeilijk, ik heb er veel te kleine ruimte voor dus die valt best tegen. Hmm er moet nog veel aan gebeuren, ik weet alleen niet meer wat.
Mensen, ik had dat Ajax logo gemaakt met slechts 32 layers ofzo, vrij weinig Alleen het woordje Amsterdam moet er nog op maar dat is zwaar moeilijk om recht te krijgen, het is ook lastig om goed in te zoomen op de motorkap, die layerbalk zit in de weg
Ik weet niet of het al bekent was dat je bij het layer plakken met het Rechtse analoge stick *klikt* dat je dan in en uit kan zoomen. (kwam er net ook pas achter)
Anywayz als ik met mijn Southpark Subaru klaar ben dan zal ik em posten Kheb nu Cartman er al op staan iemand nog ideëen voor andere leuke personages/dieren uit Southpark?
@Killaz Ik ben ook met een Odi begonen, en ook dit keer op een Mini Cooper. Ik ben benieuwd naar jouw Odi en wil uhm ook zo snel mogenlijk zien. (want die van mij gaat niet echt lekker). Nou als ik met deze klaar ben maak ik Jon nog en dan is het genoeg /Edit oke hier is mijn Odi.