jep, blauw met wit, das de MINOLTA Die van mij is volledig getuned, en haalt zonder sliptream de 422km/h Maar hij is goed te rijden hoor...maar hij is zeker niet de snelste van het spel
GT4 saai na een tijdje , ik speel hem nu bijna full time sinds 9 maart (langer dan 2 maanden) en ik blijf het leuk vinden. En ik heb in totaal maar 2x een multiplayer race gedaan. Dat het saai wordt ligt dus aan je eigen replay waarde, of je concentratie. En Forza heeft endurance races , ja, zo heten ze, maar ze zijn het niet. Als ze in Forza een race met 35 ronden als een endurance race beschouwen, dan is zowat elke race in GT4 een endurance. Verder ben ik het wel met je eens, maar die artistieke touch zit niet alleen in de replay, maar ook zeker in de races zelf. En dat staat voor mij boven de misschien wel mooiere maar cartoony achtige graphics van Forza. Maar je doet alsof je overal een weerwoord op kan geven. Geef er hier maar eens één op; Ik mis in Forza de rally / ijs / regen races die GT4 wel heeft.
ff offtopic: Zou je (Marius) eens een keer een tijd neer willen zetten op een willekeurig baan en met een willekeurige auto in GT4, en die tijd dan hier posten *)
Laatst bewerkt door een moderator: 14 mei 2005