@jponline: je zegt zelf dat je pas kunt oordelen, als je beide games hebt gespeeld, maar als je Forza maar een uur speelt, dan kun je daar echt nog niet goed over oordelen....
Ik heb GT4 gehad en heb Forza nu, en ik vind Forza kwa graphics echt niet minder als GT4, misschien de auto's zelf, bij GT4 hebben ze de auto's heel mooi gemaakt, maar dat gaat tenkoste van de rest, de omgevingen zijn zoveel vetter bij forza! PGR2 heeft ook "mooiere" graphics als Forza, maar dat komt door de slechte omgevingen! Ik vind Forza er heel vet uitzien, ook als je kijkt naar de weereffecten! Zo speelde ik in de mist, en ik zag echt geen reet, heel tof gedaan....
Bij GT4 werd ik gek van alle popups die opeens uit de reling kwamen!
Bij GT4 is het toch ook zo dat als je een auto koopt, dan wilt verkopen, dan krijg je er bijvoorbeeld 15.000 voor. Ga je er allemaal nieuwe onderdelen inzetten, dan krijg je nog steeds 15.000 voor je auto? Bij Forza word je auto tenminste meer waard!
GT4 ging mij na een tijdje vervelen, en het rally vond ik ook saai....
Forza is meer mij game, omdat ik van tunen hou, en de manier van rijden vetter vind.
Ik ben nog niet echt minpunten tegengekomen in Forza! Forza vind ik gewoon heel tof zoals jullie nu al lezen....maar er zullen vast nog wel minpunten komen!
Laatst bewerkt: 14 mei 2005