Jongens, dit is een nogal offtopic, maar dit wou ik jullie niet ontnemen . Toen ik gister avond in een lobby sprong bij DTM2 online, kwam ik een goede vriend tegen (D-F-Pro). Hij is één van de beste met DTM2. Ik heb toen snel tussen Nurburgring en A1-ring m'n camera gepakt, en het proberen vast te leggen. Je ziet op de filmpje A1-ring 5 laps, en Zandvoort 5 laps. Helaas waren deze races niet super spannend, maar het is zeker het kijken waard
A1-Ring: De start ging goed, alleen krijg ik in de 2de bocht twee rammen van achter. Hierdoor kan de nummer 1 uitlopen. Bij bocht 3 probeert iemand me in te halen, waardoor hij de grindbak in schiet. De nummer 1 maakt in totaal 3 kleine fouten, waardoor ik redelijk makkelijk kan winnen. Ik dacht het het saai werd, dus ik drukte op 'stoppen' (op m'n camera), maar toen ik een fout maakte kwam D-F-Pro vlak achter me te zitten. Ik drukkte toen snel weer op 'play'. Op het 2de rechte stuk pakt hij mijn slipstream waardoor hij moeilijk kan remmen, en in een poging om mij in te halen rechtdoor schiet
. Uitendelijk win ik toch *)
Zandvoort: Ook hier weer een goede start, maar in de eerste bocht kom ik op de kurbstone terecht, waardoor ik begin te stuiteren en een beetje rechtdoor schiet. Hierdoor raak ik de nummer 2 (ik was nummer 3 ) die op zijn beurt weer nummer 1 raakt. Daardoor lig ik eerste op het tweede rechte stuk, met achter mij veel duw en trek werk. Uitendeilijk win ik met een voorsprong van 20 seconden op D-F-Pro, en een snelste ronden die meer dan 2 seconden sneller was dan de nummer 2 *)
Veel plezierKlik om te vergroten...